مبانی نظری هوش بازاریابی

مبانی نظری هوش بازاریابی,مبانی نظری و پیشینه پژوهش هوش بازاریابی

دانلود فایل

مبانی نظری و پیشینه پژوهش هوش بازاریابی در 61 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه توضیحات نظری کامل در مورد متغیر پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب منبع : انگلیسی وفارسی دارد (به شیوه APA) نوع فایل:  WORD و قابل ویرایش با فرمت docx قسمتی از متن مبانی نظری و پیشینه هوش بازاریابی مفهوم هوش به عنوان قسمتی از استراتژی بازاریابی با افزایش قدرت رقابتی شركت وپردازش برنامه‌های استراتژیك آن، به مفاهیم بازاریابی اضافه شده است (جوهری و استفنز، 2006: 61). هوش بازاریابی هنری است كه سازمانهای مختلف به آن احتیاج دارند. دستیابی به هوش بازاریابی تنها با استفاده همزمان از علم و هنر میسر است. هوش نه تنها قابلیت فردی، بلكهقابلیتی سازمانی است كه از محیط سازمان كسب می‌شود. هوش بازاریابی، آمیخته ای از سهمقوله فرد، سازمان و محیط(همان منبع). تاكنون تعاریف مختلفی از هوش بازاریابی ارائه شده است؛ ازجمله آن، تعریف كاتلر ازهوش بازاریابی است: اطلاعات هر روزه در مورد تغییرات در محیط بازاریابی كه مدیران درآماده سازی و تطبیق برنامه های بازاریابی كمك می‌كند.(پری پوراس و همكاران[1]، 2005) آقای جافه(به عنوان كسی كه بیشترین فعالیت را در این بحث انجام داده است) هوش بازاریابیرا جمع‌آوری اطلاعات از محیط بیرون و مجموعه فعالیتهای درون شركت می‌داند (سانگ وجف، 2009). به نظر نویسندگان با توجه به مفهومی كه در واژه هوش وجود دارد، هوش بازاریابی یكتوانایی در فرد یا سازمان است كه به مدیران ارشد برای دستیابی به استراتژی، برنامه، هدف و یاحتی چشم انداز سازمان كمك شایانی می‌كند، در واقع سیستم هوش بازاریابی مشخص می‌كند كه چه نوع هوشی مورد نیاز است و آن را از محیط دریافت می‌كند و در اختیار سازمانقرار می‌دهد(تان واحمد[2]، 1999) در مقالات و كتب مختلف، هوش در سه حوزه مطرح می‌شود: هوش بازاریابی، هوش رقباو هوش كسب و كار. باید دقت داشت كه هوش بازاریابی چیزی فراتر از هوش رقبا و كسب وكار است؛ اما در بعضی از مطالعات این سه به صورت یك سیكل نشان داده می‌شود. این بدینمعناست كه این سه می‌توانند لازم و ملزوم یكدیگر باشند(رایت، 2006) بسیاری از اطلاعاتهوش رقبا، می‌تواند در هوش بازاریابی استفاده شود تا به عنوان یك ورودی برای آن، بتوانیك پروسه پویای طراحی بازار را تدوین كرد . بنابراین هوش بازاریابی می‌تواند شاملاطلاعات مربوط به محیط كلان، محیط بازار، مشتریان، رقبا و عملكرد گذشته یك سازماندرباره آمیخته بازاریابی باشد(بارتلت، گشال و كاتلر، 2001). هوش بازاریابی را می‌توان از منابع مختلفی ازجمله مجلات، نشریات بازرگانی، صحبت بامشتریان، تامین‌كنندگان و توزیع‌كنندگان، همچنین با صحبت با مدیران دیگر شركتها كسبكرد(كالف و رایت، 2008) 2-2-4-1.مشخصات هوش بازاریابی با توجه به مباحث عنوان شده و درجه اهمیت هوش بازاریابی برای سازمان، به منظوراجرای موفقیت آمیز و استفاده صحیح از این مفهوم، ابتدا باید مشخصات و ویژگی های هوشبازاریابی شناخته شود. این مشخصات عبارتند از: ارتباط داشتن[3]: هوش باید برای تصمیم گیرندگان اصلی اطلاعات مهم مربوط به موقعیترا بدهد و از ارائه اطلاعات نامرتبط و اطلاعاتی كه اهمیت كمی دارند، اجتناب كند. قابل استفاده[4] بودن: هوش باید در قالبی مناسب، قابل درك و قابل استفاده برای مدیرانباشد تا در آنها انگیزه لازم را ایجادكند و اطلاعات را بگونه ای ارائه كند تا مدیران قادر بهاستفاده از آن در حوزه های مختلف باشند. … … [1]. Priporas & et al [2]. Tan & Ahmed [3]. Relevant [4]. Usable … 2-2-8. خلق و تبادل اطلاعات 2-2-8-1.خلق اطلاعات نقطه شروع بازارگرایی جمع‌آوری اطلاعات بازار است. اگرچه اطلاعات بازار مربوط به ترجیحات و نیازهای مشتریان است، اما بررسی تأثیر عوامل بیرونی مانند قوانین دولتی و… بر روی این نیازها را نیز شامل می‌شود. فعالیتهای مربوط به تجسس‌های محیطی نیز بخشی از اطلاعات بازار است، نکته مهمی که باید در جمع‌آوری اطلاعات به آن توجه داشت، این است که در هنگام جمع‌آوری اطلاعات علاوه بر نیازهای فعلی باید به نیازهای آتی مشتریان نیز توجه کرد. پیش‌بینی نیازهای مشتریان امری حیاتی است. زیرا پیشنهادیک محصول جدید اغلب به سالها زمان نیاز دارد.اطلاعات بازار ممکن است از راههای رسمی و یا غیر رسمی (مانند بحث‌های غیر رسمی باشرکای تجاری) حاصل شود. اطلاعات اساسی دسته اول و منابع مشاوره‌ای دست دوم به ترتیب راههای رسمی و غیررسمی هستند. این مکانیزم‌ها شامل جلسات گفتگو با مشتریان و شرکای تجاری (مانند توزیع‌کنندگان)، آنالیز گزارشهای فروش، تجزیه و تحلیل اطلاعات پایگاه‌های جهانی در مورد مشتریان، تحقیقات بازار شامل بررسی نگرشهای مشتریان ونتایج فروش در بازار تست است. 2-2-8-2.توزیع وتبادل اطلاعات مطالعات نشان می‌دهد پاسخگویی موثر به نیازهای مشتریان نیازمند مشارکت واقعی همه واحدهای موجود در سازمان است. بسیاری از مدیران معتقدند که برای تطبیق با نیازهای بازار، اطلاعات بازار باید در سازمان توزیع شود. این امر وظیفه اصلی واحد بازاریابی است که اطلاعات حاصل از بازار را بین واحدهای مختلف توزیع کند. انتشار موثر اطلاعات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرایک پایه مشترک برای اقدام هماهنگ کلیه واحدها فراهم می‌سازد. رویه توزیع و انتشار رسمی اطلاعات بازار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اما از طرفی در مصاحبه با مدیران مشاهده شد که صحبتها و اطلاعات غیررسمی هم نقش مهمی در گرایش سازمان به سمت مشتریان و نیازهایشان دارد. … … -3.پیشینه تحقیقاتی با توجه به جدید بودن مفهوم هوش بازاریابی در حوزه تحقیقات، در این زمینه در داخلكشور كارهای چندانی صورت نگرفته است، اما در ادامه، به بررسی تعدادی از تحقیقات انجام شده در داخل و خارج از كشور می‌پردازیم: 2-3-1.پیشینه تحقیقات خارجی «گومزو فلشر»(2001) در پروژه ای تحقیقی با عنوان درك مدیران اجرایی از ارزش هوشبازاریابی، به دنبال آن هستند كه نشان دهند كه عوامل فردی، محیطی و سازمانی بر درك مدیران ازارزش هوش بازاریابی تاثیر مستقیم دارد و همچنین این ارزش بر عملكرد سازمان تاثیر دارد. این تحقیق بر اساس پرسشنامه ای كه بین مدیران ارشد 352 شركت توزیع شده، تهیه شدهاست. پرسشنامه در سه بخش و به صورت زیر تدوین شده است: بخش اول به صورت طیف لیكرت، بخش دوم شامل دو سوال تشریحی و قسمت آخر بهصورت آری/خیر طراحی شده است. محقق در اهداف این تحقیق، ادعا كرده است كه اولینتحقیقی است كه در زمینه عواملی كه بر درك مدیران از ارزش هوش بازاریابی تاثیر می‌گذارد، سخن گفته است. همچنین اولین تحقیقی است كه رابطه بین درك هوش بازاریابی و میزانعملكرد سازمان را بررسی می‌كند. از نقاط قوت این تحقیق، دیدگاه جدیدش به هوش بازاریابی و استفاده از ابزارهای جمع‌آوری مناسب است. از نقاط ضعف آن می‌توان به محدود بودن تعداد نمونه و سوال هایپرسشنامه اشاره كرد. از آنجا كه در این تحقیق محقق عوامل فردی را نیز بررسی كرده است. كارایانی(2006 ) در تحقیق خود با عنوان تأثیرات فرهنگ در خلق هوش بازاریابیازطریق اینترنت و ایجاد ارزش در سازمان هایB2B و با توجه به ارزش روزافزون اینترنت در شركتها، به بررسی راه های دستیابی به هوش بازاریابی از طریق اینترنت و بررسی ارتباط هوشكسب شده ازطریق اینترنت و ایجاد ارزش برای آن ومتغیرهایی چون ارتباطات با مشتری، نوآوری، بهرهوری و كارایی و میزان این ارتباطات می‌پردازد . این تحقیق از طریق اینترنتانجام شد و پرسشنامه های پاسخ داده شده، 240 مورد از شركتهای B2B از كشورهایاروپایی، كانادایی و آسیایی است. این شركت‌ها به صورت تصادفی از طریق جستجو از طریقسایت یاهو[1] انتخاب شده‌اند. نتایج این تحقیق با استفاده از فنون آماری مانند رگرسیون و آمارهو مدل معادله ساختاری به دست آمده است. یافته های این تحقیق شواهدی را ارائه كرده كه Tنشان می‌دهد اینترنت به عنوان یك شبكه كسب و كار مجازی به زندگی درون سازمان‌ها نفوذ كرده و فرصتهای فراوانی را پیش روی سازمان‌ها قرار داده است. همچنین مشخص كردهكه میزان ارزش سازمانها به این مقوله و فرهنگ سازمانی در این مقوله تاثیر بسزایی داشته است.نوع نمونه گیری و تجزیه و تحلیل آن و توجه به منبع مهم اینترنت از جمله نقاط قوت آن است.از نقاط ضعف آن، این است كه مشخص نشده كه چرا این متغیرها انتخاب شده، همچنینتعداد نمونه‌ها، با توجه به دامنه گسترده و مخاطبان آن، اندك است. …. [1]. Yahoo

  • پایان نامه میزان مقاومت بدن انسان در مقابل برق گرفتگی

    انسان در مقابل برق گرفتگی,پایان نامه میزان مقاومت بدن انسان,پایان نامه میزان مقاومت بدن انسان در مقابل برق گرفتگی,مقاومت بدن انسان در مقابل برق گرفتگی دانلود فایل پایان نامه میزان مقاومت بدن انسان در مقابل برق گرفتگی در طی مراحل…

  • پروژه جبران خسارات ناشی از نقض قرارداد

    پروژه جبران خسارات ناشی از نقض قرارداد دانلود فایل فهرست عنوان  : پروژه جبران خسارات ناشی از نقض قرارداد                                           …

  • پاورپوینت از حفاری تا پمپاژ

    پاورپوینت از حفاری تا پمپاژ دانلود فایل پاورپوینت از حفاری تا پمپاژ انواع رایج دستگاههای حفاری : دستگاههای روتاری ، دستگاههای ضربه ای ، تفاوت دستگاههای حفاری : دستگاههای روتوری بازده بیشتری نسبت به دستگاههای ضربه ای دارند مثلاً برای…

  • مقاله آزمایش بر روی سیستم عصبی اتونوم

    مقاله آزمایش بر روی سیستم عصبی اتونوم دانلود فایل [2]

  • مبانی نظری نیمرخ روانی و شخصیت

    مبانی نظری نیمرخ روانی و شخصیت,مبانی نظری و پیشینه پژوهش نیمرخ روانی و شخصیت دانلود فایل در 46 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع…

  • دانلود پاورپوینت در آمدی بر تکنولوژی و انواع آن

    انتقال تکنولوژی,انگیزه,انواع تکنولوژی,دانلود پاورپوینت در آمدی بر تکنولوژی و انواع آن,طبقه بندی بر اساس توانایی ها,طبقه بندی بر اساس مبداء تکنولوژی,طبقه بندی بر حسب پیچیدگی,طبقه بندی بر حسب طول عمر,طبقه بندی بر حسب کاربری – سرمایه بری,طبقه بندی بر حسب…

  • پروژه کارافرینی وضعیت فروش در فروشگاه تایپ و لوازم التحریر

    پروژه کارافرینی وضعیت فروش در فروشگاه تایپ و لوازم التحریر,دانلود پروژه وضعیت فروش در فروشگاه تایپ و لوازم التحریر,دانلود کارآفرینی وضعیت فروش در فروشگاه تایپ و لوازم التحریر,طرح توجیه فنی وضعیت فروش در فروشگاه تایپ و لوازم التحریر,طرح توجیهی وضعیت…

  • تحقیق مفهوم واقعی تغییر جنسیت و عواقب آن

    تحقیق مفهوم واقعی تغییر جنسیت و عواقب آن دانلود فایل تحقیق مفهوم واقعی تغییر جنسیت و عواقب آن بخشهایی از متن: پیشینه تاریخی پیشینه تجربی 80 درصد بیماران از نتیجه اعمال جنسی راضی هستند، نارضایتی از اعمال جراحی به شدت…

  • مقاله پیرامون ویندوز NET Server.

    مقاله پیرامون ویندوز NET Server. دانلود فایل مقاله پیرامون ویندوز NET Server. مایكروسافت در بازار سیستم عامل های سرور هم پیشتاز است،اما برای حفظ این جایگاه نیاز به تلاش مضاعفی دارد0 مایكروسافت با معرفی نسخه جدید سیستم عامل سرور خود…

  • پژوهش پارامتر های موثر در طراحی تونل قطعه شماره 2 آزاد راه قزوین- رشت

    پارامتر های موثر در طراحی تونل قطعه شماره 2 آزاد راه,پژوهش پارامتر های موثر در طراحی تونل قطعه شماره 2 آزاد راه قزوین- رشت,تونل قطعه شماره 2 آزاد راه قزوین رشت دانلود فایل پژوهش پارامتر های موثر در طراحی تونل…

  • تحقیق آمار قد دانش آموزان

    پروژه قد دانش آموزان,تحقیق آمار قد دانش آموزان,تحقیق قد دانش آموزان,قد دانش آموزان دانلود فایل تحقیق آمار قد دانش آموزان قسمتی از متن: كلاس اول كلیدی داده ها 167-148-148-163-163-170-173-167-163-152-150-150-170-162 157-168-155-147-160-172-160-170-165-165-170-147 170 169-163-165-166-164-164-168-162-160-164-165-168 172-168-163-157-173-162-160-167-165-162-169-165 163-168-168-155-168-161-165-167-160-165-162-170 158-158-165-158-158-162-163-158-163-160 152-163-148-150-152-158-164-152-158-158-165 148-162-163  170-169-163-165-166-164-168-162-160-164-165 168-163-157-173-162-160-167-165-162-169-165 161-165-167-160-165-162-170-172…

  • پروپوزال سیاست جنایی ایران در مورد قاچاق کالا و ارز

    پروپوزال سیاست جنایی ایران,پروپوزال سیاست جنایی ایران در مورد قاچاق کالا و ارز,سیاست جنایی ایران,سیاست جنایی ایران در مورد قاچاق کالا دانلود فایل پروپوزال سیاست جنایی ایران در مورد قاچاق کالا و ارز بیان مسأله اساسی تحقیق به طوری کلی…

  • تحقیق درمورد سیگار

    تحقیق درمورد سیگار دانلود فایل تحقیق درمورد سیگار به همراه تصاویر  فهرست: سیگار چیست؟ مراحل تولید تنباکوی سیگار تاریخچه دخانیات چرا سیگار میکشیم؟ مضررات سیگار چیست؟ چگونه سیگار را ترک کنیم؟ مشهورترین سیگارها مشهورترین افراد سیگاری

  • مقاله حافظه و مراحل آن و فراموشی

    دانلود مقاله حافظه و فراموشی,مقاله حافظه و مراحل آن و فراموشی,مقاله فراموشی و مراحل حافظه دانلود فایل فراموشی چیست؟ علل فراموشی فراموشی به عنوان یک اختلال درمان فراموشی انواع حافظه حافظه کوتاه مدت (S.T.M)  یک آزمایش ساده برای تعیین فراخنای…

  • تحلیل و بررسی آثار سینمایی اصغر فرهادی با رویکرد به اخلاق

    اخلاقیات، سینما، اصفر فرهادی، دروغ، تهمت ،شک,تحلیل و بررسی آثار سینمایی اصغر فرهادی با رویکرد به اخلاق دانلود فایل چکیده سینما از طریق فیلم به نحوی جامعه ی اطراف خود را به تصویر میکشد و در واقع گرایش های روحی،…

  • ترجمه مقایسه¬های سیستماتیک تفکیک DNA ارگانیسم¬های اصلاح شده ژنتیکی و تصفیه توسط نانوذرات مغناطیسی با کارکرد مختلف

    ترجمه مقایسه¬های سیستماتیک تفکیک DNA ارگانیسم¬های اصلاح شده ژنتیکی و تصفیه توسط نانوذرات مغناطیسی با کارکرد مختلف دانلود فایل نمونه ترجمه خلاصه استخراج DNA همیشه یک گام مهم و کلیدی در زمینه تحلیل زیستی برای تشخیص اسید نوکلئیک هدف است.…

  • مقاله بررسی افت تحصیلی دانش آموزان

    پروژه بررسی افت تحصیلی دانش آموزان,تحقیق بررسی افت تحصیلی دانش آموزان,دانلود تحقیق بررسی افت تحصیلی دانش آموزان,مقاله بررسی افت تحصیلی دانش آموزان دانلود فایل مقاله بررسی افت تحصیلی دانش آموزان در 43 صفحه ورد قابل ویرایش  افت تحصیلی یكی از…

  • پایان نامه تعیین میزان افسردگی به روش غربالگری (بک) در دختران دبیرستانی

    پایان نامه تعیین میزان افسردگی,پایان نامه تعیین میزان افسردگی به روش غربالگری (بک) در دختران دبیرستانی دانلود فایل پایان نامه تعیین میزان افسردگی به روش غربالگری (بک) در دختران دبیرستانی چکیده: موضوع تحقیق حاضر با توجه به اهمیت بیماری روانی…

  • تست شخصیتی گری- ویلسون 1989

    تست شخصیتی گری- ویلسون 1989 دانلود فایل

  • پایان نامه بررسی رابطه بین هوش هیجانی و سبكهای مقابله با استرس و تاثیر جنسیت

    پایان نامه بررسی رابطه بین هوش هیجانی و خلاقیت در بین دانشجویان رشته های علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر دانلود فایل پایان نامه بررسی رابطه بین هوش هیجانی و سبكهای مقابله با استرس و تاثیر جنسیت براین رابطه…

  • پایان نامه ارزیابی كیفیت خدمات ارائه شده توسط شركت سهامی بیمه ایران

    ارزیابی كیفیت خدمات ارائه شده توسط شركت سهامی بیمه ایران,پایان نامه ارزیابی كیفیت خدمات ارائه شده توسط شركت سهامی بیمه ایران,خدمات ارائه شده توسط شركت سهامی بیمه ایران,كیفیت خدمات ارائه شده توسط شركت سهامی بیمه ایران دانلود فایل پایان نامه…

  • پایان نامه بررسی تطبیقی تجدید نظر احکام کیفری در حقوق ایران و انگلیس

    پایان نامه بررسی تطبیقی تجدید نظر احکام کیفری در حقوق ایران و انگلیس دانلود فایل پایان نامه بررسی تطبیقی تجدید نظر احکام کیفری در حقوق ایران و انگلیس فهرست مطالبعلایم اختصاری    مقدمه    الف) طرح بحث    ب) اهمیت موضوع و علت انتخاب آن ج) سوالات…

  • پایان نامه پیاده سازی وب سایت آزمون آنلاین

    پایان نامه پیاده سازی وب سایت آزمون آنلاین دانلود فایل پایان نامه پیاده سازی وب سایت آزمون آنلاین چکیده طراحی و پیاده سازی وب سایت آزمون آن لاین  با گسترده شدن فناوری اطلاعات و نفوذ وسایل ارتباط از راه دور…

  • مقالةGIS در اكولوژی جنگل

    مقالةGIS در اكولوژی جنگل دانلود فایل مفهوم GIS

  • طرح توجیهی احداث واحد تولید پودرهای میکرونیزه

    طرح توجیهی احداث واحد تولید پودرهای میکرونیزه دانلود فایل طرح توجیهی احداث واحد تولید پودرهای میکرونیزه موارد کاربرد : صنایع لاستیک و پلاستیک، صنسع کشاورزی و اصلاح خاک، رنگ و رزین، چسب، کاشی و سرامیک، صنایع دارویی، فایبرگلاس، حفاری، جوش،…

  • دانلود پایان نامه: ارتباط سبک رهبری مربیان با اهداف پیشرفت و اضطراب رقابتی ورزشکاران مرد نخبه

    اضطراب رقابتی,اهداف پیشرفت,دانلود پایان نامه: ارتباط سبک رهبری مربیان با اهداف پیشرفت و اضطراب رقابتی ورزشکاران مرد نخبه,رهبری,سبک های مربی,مدیریت ورزشی,ورزشکار نخبه دانلود فایل چکیده هدف از این پژوهش بررسی ارتباط سبک رهبری مربیان با اهداف پیشرفت و اضطراب رقابتی…

  • اخلاقیات، حریم شخصی و امنیت اطلاعات

    اخلاقیات، حریم شخصی و امنیت اطلاعات,بیان تهدیدات عمده امنیت اطلاعات,تحقیق اخلاقیات، حریم شخصی و امنیت اطلاعات,شرح تهدیدات عمده اخلاقی مربوط به فناوری اطلاعات و شرح وضعیت هایی مربوط به آن,شناخت مکانیزم های دفاعی گوناگونی که در محافظت از سیستم های…

  • پروژه مدیریت هتل و غذاخوری درسی شارپ

    پروژه مدیریت هتل و غذاخوری درسی شارپ,دانلود,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود پروژه مدیریت هتل و غذاخوری درسی شارپ,دانلود طرح توجیهی,دانلود فایل,دانلود کتاب,دانلود گزارش کارآموزی,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی دانلود فایل دانلود پروژه مدیریت…

  • دانلود پاورپوینت مدیریت منابع انسانی (فصل دهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان)

    انتخاب,ترک خدمت و انفصال,توجیه و راهنمایی,حرکت,دانلود پاورپوینت فصل دهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت دکتر علی رضائیان با عنوان مدیریت منابع انسانی,دانلود پاورپوینت مدیریت منابع انسانی (فصل دهم کتاب مبانی سازمان و مدیریت رضائیان),فراگرد مدیریت منابع انسانی,کارمندیابی,گامهای فراگرد برنامه ریزی…

  • پروژه کارآفرینی تولید نخ متوسط و ضخیم از ضایعات نساجی(با ظرفیت 150 تن در سال)

    پروژه کارآفرینی تولید نخ متوسط و ضخیم از ضایعات نساجی(با ظرفیت 150 تن در سال),پروژه کارافرینی تولید نخ متوسط و ضخیم از ضایعات نساجی(با ظرفیت 150 تن در سال),دانلود پروژه تولید نخ متوسط و ضخیم از ضایعات نساجی(با ظرفیت 150…

  • دانلود پاورپوینت شناخت تیم (فصل هشتم کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی)

    (فصل هشتم کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی),انواع تیم,تعریف گروه,تعریف گروه كاری,تیم حل كنندة مسأله,تیم خودگردان,تیم متخصص,دانلود پاورپوینت شناخت تیم,دانلود پاورپوینت شناخت تیم (فصل هشتم کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز ترجمه…

  • مقاله كاربرد مواد معدنی و تركیبات آن در صنایع كشاورزی (خوراك دام و طیور)

    مقاله كاربرد مواد معدنی و تركیبات آن در صنایع كشاورزی (خوراك دام و طیور) دانلود فایل مقاله كاربرد مواد معدنی و تركیبات آن در صنایع كشاورزی (خوراك دام و طیور) مقدمه انسان نقش مواد معدنی را در خوراك حیوانات را…

  • تحقیق آمادگی جسمانی و ایروبیك

    تحقیق آمادگی جسمانی و ایروبیك دانلود فایل تحقیق آمادگی جسمانی و ایروبیك فهرست مطالب عنوان مقدمه ..................................... مفهوم و اجزای آمادگی جسمانی................ مفهوم آمادگی انرژی ........................ مفهوم آمادگی عضلانی ........................ اجزای آمادگی انرژی ........................ اجزای آمادگی عضلانی ........................ آزمون‌های آمادگی…

  • پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار عمل آوری و بسته بندی داروهای گیاهی

    پروژه کارآفرینی طرح کسب و کار عمل آوری و بسته بندی داروهای گیاهی,پروژه کارافرینی طرح کسب و کار عمل آوری و بسته بندی داروهای گیاهی,دانلود پروژه طرح کسب و کار عمل آوری و بسته بندی داروهای گیاهی,دانلود کارآفرینی طرح کسب…

  • مقاله تلویزیون و رسانه های خبری

    مقاله تلویزیون و رسانه های خبری دانلود فایل تلویزیون و سایر رسانه های خبری تلویزیون و مطبوعات: در نیمه دوم دهة 1950 رسانه های اطلاعاتی «سمعی – بصری» - رادیو و تلویزیون – عقب ماندگی شان را [ از نظر…