مقاله بررسی تجارت و مدیریت آن

پروژه بررسی تجارت و مدیریت آن,تحقیق بررسی تجارت و مدیریت آن,دانلود تحقیق بررسی تجارت و مدیریت آن,مقاله بررسی تجارت و مدیریت آن

دانلود فایل

مقاله بررسی تجارت و مدیریت آن در 25 صفحه ورد قابل ویرایش  مقدمه در دنیای تجارت، پرداختن به موضوعات سخت افزاری (ماشین آلات، مواد و…) و نرم افزاری (روش كار، دانش فنی و…) تولید، به  منظور استفاده از منابع (4M) به صورت امری بدیهی و روزمره رواج دارد. ضمن آنكه مدیران و كارشناسان و دیگر نیروهای انسانی نیز به عنوان نیروی مغز افزاری، بهره مندی از منابع را با فعالیت های تحقیقاتی و آزمایشگاهی خود و در واقع بكارگیری تكنولوژی، توسعه می دهند و امكان تسلط بیشتر انسان را بر روی منابع به وجود می آورند. در این راستا، آنها با ارائه راه حل های مختلف و تحلیل های چند جانبه بر فضای درون و برون سازمان نیز اثر می گذارند و سازمان ها را در جوامع بشری به شكل های مختلف از قبیل خصوصی، ملی، منطقه ای و بین‌المللی و در انواع ساختارهای تشكیلاتی مختلف ایجاد می نمایند. اما نكته حائز اهمیت كه شاید كمتر مورد توجه و تجزیه و تحلیل های كارشناسانه و مدیریتی قرار می گیرد و بحث اصلی كتاب حاضر نیز می باشد، پارامتر شخصیتی یك سازمان است كه حاصل همان روح حاكم بر آن نیروی مغز افزاری و علت اصلی رفتارهای سازمانی است. شخصیتی كه به واسطه آن سازمان اعمالی را از خود بروز می دهد و در ذهن مراجعین تصاویری معین می سازد. تصاویری كه بیانگر تفكرات، نگرشی ها و رسالت سازمان بوده و تا زمان حیات سازمان با او باقی می‌ماند. امر بدیهی است كه این شخصیت مانند دیگر شخصیت ها در خلاء مفهومی ندارد و صرفاً در ارتباط با دیگران (اشخاص حقیقی و حقوقی) ارتباط و معنی پیدا می كند. این ارتباط سازمانی كه در نهایت همان ارتباط انسانی تلقی می شود مانند هر انسانی دارای سه سطح به شرح زیر می باشد: 1- ارتباط درونی: ارتباطی كه هر انسان با درون خویش دارد (گفتگوی درونی) كه برای سازمان ها ارتباط درون سازمانی تلقی می شود. 2- ارتباط با فرد مخاطب: انسان با یك نفر بیرون از خویش (فرزند، پدر، مادر، دوست و…) كه برای سازمان ها ارتباط برون سازمانی تلقی می شود. 3- ارتباط با گروه: كه هر انسان در غالب یك گروه رفتار می كند (خانواده، شركت، ملی و…) كه برای سازمان ها ارتباط صنفی سازمانی تلقی می شود. هر یك از این نوع ارتباطات در جای خود قابل بحث و بررسی بیشتر می باشد. ضمن آنكه نكته حائز اهمیت بیشتر متوجه ارتباط سطح یك یا همان ارتباط درونی می‌باشد مه در خصوص یك انسان و یا سازمان تكیه گاه اصلی دو نوع ارتباط دیگر محسوب می شود. بودا در سخنی گفته است “ما آن چیزی هستیم كه می اندیشیم. هستی ما با افكارمان بلندی می گیرد و دنیایمان را با اندیشه هایمان می سازیم”. چرا بعضی از سازمان ها در ما وابستگی، اعتماد و احترام ایجاد می كنند؟ چرا بعضی از سازمان ها در ارتباط برقرار كردن موفق هستند (دارای روابط عمومی موفق) و بعضی دیگر خیر؟… راز این معماها در چیست؟ آن را همانطور كه پیشتر بیان شد می توان در یك كلام خلاصه كرد: شیوه تفكر سازمان. چرا كه مردم همان چیزی را می بینند كه ما در داخل سازمان خود می بینیم و با ما همانگونه برخورد می كنند كه، با خود برخورد می كنیم. سازمانی كه احساس می‌كند ارزش اجتماعی ندارد، واقعاً ندارد. از سوی دیگر سازمانی كه عمیقاً معتقد است برای كاری با ارزش ایجاد گردیده است، برای همان كار ایجاد شده است و حتماً از عهده كار بر می آید. ریشه این تفكرات در تعریف دقیق همان مفاهیم اولیه سازمانی كه در فوق ذكر شد می باشد. چقدر موفق خواهیم بود اگر به مشتریانمان در همان جایگاه اصلی شان كه همانا گرداننده‌ اصلی چرخه اقتصادی سازمانمان می باشند، نگریسته و با راهنمایی ها و مشاركت های به موقع آنان، سازمان را از انحطاط باز داشته، به سوی پیشرفت رهنمون سازیم. مشتری در جایگاه «شریك» یعنی نگرشی نو به مشتری، نگرشی بسیار فراتر و والاتر از رابطه ای كه میان ارائه دهندگان خدمات یا فروشندگان كالا با مصرف كنندگان وجود دارد. قبل از هر چیز باید بدانیم كه مشاركت، نخست یك نگرش است. گرایشی است كه با احترامی راسخ و عمیق و با توجهی شایان به مشتری شروع می شود و با روح همكاری به پیش می رود و با نشاط ناشی از انجام بهترین كار ممكن در جهت رفع نیاز دیگران به پایان می رسد. ارزش عاطفی مشاركت با مشتری، بسیار مهم است. هرچند كه در این روابط پاداش‌های اقتصادی نیز وجود دارد. هرچه دوران حمایت یك مشتری از شما طولانی تر گردد، پول بیشتری نزد شما هزینه می نماید. ارزش كارت اعتباری یك مشتری در سال اول سی دلار است در صورتی كه همین كارت در سال پنجم پنجاه و پنج دلار اعتبار دارد. یك مشتری لباسشویی كه در سال اول، یكصد و چهل و چهار دلار صرف هزینه شست و شو و اتوی لباس خود می نماید، در سال پنجم همین مبلغ به دویست و پنجاه و شش دلار می رسد. یك مشتری خدمات مكانیكی كه در سال اول، بیست و پنج دلار در سال برای شركت منفعت ایجاد می كند، در سال پنجم این سود را به هشتاد و هشت دلار می رساند. نتیجه این است كه اگر مشتریان شما از شما حمایت نمایند. به روش تصاعدی، پول بیشتری نیز در نزد شما هزینه می كنند. یكی از روشهای حفظ وفاداری مشتریان، جلب اعتماد و مشاركت با آنان است. «عالی ترین سرنوشت برای هر فرد، آن است كه خدمت كند، تا حكمرانی.» رضایت مشتری به تنهایی تضمین كننده آن نیست كه او مشتری دائمی شما شود. همه ما می توانیم مواردی را به خاطر بیاوریم كه از فروشنده، تاجر و یا هر ارائه دهنده خدمتی، روی برگردانده و بی آنكه خطایی از آنها سر زده باشد، به فروشنده یا تاجر دیگری رجوع می كنیم. و علت آن فقط این بوده است كه شخص دیگری را پیدا كرده‌ایم كه همان كار را مناسب تر و مسئولانه تر و ارزان تر و یا حتی فقط به گونه‌ای متفاوت از آنها انجام می داده است. این در حالی است كه از فروشندگان و تاجران پیشین هم هیچ گونه ناراحتی نداشته ایم و حتی از رفتارشان بسیار هم خرسند بوده‌ایم. آنها سرجای خود هستند اما ما تغییر جهت داده ایم. چه چیز باعث می شود كه مشتری به یك محل، یك شخص و یا یك علامت وفادار بماند؟ بعضی وقتها چنین امری می تواند از طریق یك عمل خارق العاده انجام پذیر گردد. اعمال «ریچارد» كه یك شریك حرفه ای است، واقعاً جالب است، رفتار «هیمی نامیس بیل» هم به همین گونه است. اما ادامه رابطه من با افرادی چون بیل تا وقتی پایدار می ماند كه این اعمال جذب كننده از سوی آنها سربزند. با این حال، این خدمات شایان هرچند هم كه بزرگ باشند، گاهی قابل تحمل نیستند. مثلاً اگر قرار بود كه روابط ما در زندگی زناشویی، مادام همان گونه باشد كه قبل از ازدواج بوده است، شاید هیچ ازدواجی بیش از خوش گذرانی ماه عسل دوام نمی یافت. تداوم دراز مدت، بستگی به نوع خاصی از رابطه یا همان مشاركت دارد. مشاركت مشتری چه مفهومی دارد؟ اگر تعهدها، پیمانها و قراردادها را نادیده بگیریم، چه چیزی باقی می ماند؟ مشاركت مشتری، خود نمایش زنده ای از یك نگرش یا گرایش است. دلایل، لغزشهای مایوس كننده ای پیش آید، به نسبت با اعتماد مهار گسیخته و رفتارهای انسانی قابل مقایسه نیست. وفاداران یا قدرشناسان یك گام جلوتر از خوش بین‌ها هستند. چرا كه خوش بین‌ها، خوشه چینان وفا هستند، اما وفاداران بیش از آنچه كه در اندیشه بگنجد، به بصیرت شركای خود معتمدند. وفاداری وفاداران از باورهای ساده وجودشان سرچشمه می‌گیرد و این بهترین راه ارتباط با دیگران است. «دلیل این كه پرنده ها می توانند پرواز كنند و ما نمی توانیم، این است كه پرنده‌ها وفادارند. و وفاداری یعنی بال داشتن». انجام وظیفه، بدون بصیرت و شناخت، بیگاری است. رویای مشترك داشتن یعنی كوشش و سعی دو جانبه برای رسیدن به هدف. این كوشش و تلاش میان اعضا تقسیم شده و مشترك می باشد. این به آن مفهوم نیست كه مشتری را كنار بكشید «رویاهایت را برایم بگو. من هم رویاهایم را برای تو می گویم!» بلكه مفهومش این است كه باید سخت تلاش نمود تا در شناخت آمال مشتری موفق شد، ضمن این كه باید گذاشت تا مشتری هم به خواسته های ما دست یابد. مخصوصاً تكیه عمده مطلب بر این است كه از كلمه «ما» كه مفهوم اتحاد و اشتراك دارد، استفاده شود. ما چه كنیم تا به زندگی بهتری دست یابیم؟ اعمال مشتركی كه فاقد بصیرت لازم در مورد مشاركت باشد، اهمیت لازم را نداشته، بلكه مشاركتی اتفاقی است. اگر خوب دقت نماییم، در خواهم یافت كه «قصد» عملی است كه بر روی آن تصمیم گرفته شده و توافق شده كه چه چیزهایی برای دستیابی به خواسته های مطلوب مناسب و چه چیزهایی نامناسب است. قصد، خود ابزاری برای تنظیم برنامه است. اگر تا كنون برایتان اتفاق افتاده باشد كه برای دستیابی به یك سرمقاله خاص یا یك كتاب فنی به كتابخانه مراجعه نموده، باشید و در عوض، كارتان به بیراهه كشیده شده و یك بسته مجله لایف مربوط به بیست سال پیش را در جلوی خود ببینید، به مفهوم عدم دقت پی خواهید برد. چهار تعهد مدیران در قبال كارمندانشان عبارت است از آمادگی برای درگیر شدن در امور، حمایت از تلاش مثبت حتی اگر منجر به كسب نتیجه نگردد، نشان دادن واكنش در مقابل پیشنهادات و بالاخره قدرشناسی از كسانی كه در جهت انجام خواسته‌های مشتریان تلاش می نمایند.»

  • فایل اکسل داده های نسبت کیو (Q)توبین شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از سال 89 الی 93

    دانلود داده های شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران,دانلود داده های نسبت کیو ((Q توبین شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران,دانلود داده های نسبتهای مالی و حسابداری شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران,فایل اکسل…

  • پایان نامه گسترش متودولوژی افزایش ایمنی جاده ها با رویکرد آموزش و اجرای قوانین

    پایان نامه گسترش متودولوژی افزایش ایمنی جاده ها با رویکرد آموزش و اجرای قوانین دانلود فایل پایان نامه گسترش متودولوژی افزایش ایمنی جاده ها با رویکرد آموزش و اجرای قوانین چکیده: یافته‌های مطالعه نشان می‌دهد برای جلوگیری ازحوادث ترافیكی، مهارتخلف…

  • پایان نامه جهت بررسی رابطه شاخصهای (اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و...) با عدم استقبال سوادآموزان از کلاسهای نهضت سوادآموزی

    پایان نامه جهت بررسی رابطه شاخصهای (اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و...) با عدم استقبال سوادآموزان از کلاسهای نهضت سوادآموزی دانلود فایل پایان نامه جهت بررسی رابطه شاخصهای (اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و...) با عدم استقبال سوادآموزان از کلاسهای نهضت سوادآموزی  روش تحقیق …

  • بررسی تئوری شاهی آرمانی و تداوم آن در دورة اسلامی

    بررسی تئوری شاهی آرمانی,بررسی تئوری شاهی آرمانی و تداوم آن,بررسی تئوری شاهی آرمانی و تداوم آن در دورة اسلامی,تحقیق و بررسی تئوری شاهی آرمانی و تداوم آن در دورة اسلامی دانلود فایل بررسی تئوری شاهی آرمانی و تداوم آن در…

  • پاورپوینت سیب زمینی

    پاورپوینت سیب زمینی دانلود فایل پاورپوینت سیب زمینی مبدا و منشا گیاهی S.Commersonii Dun که در برزیل و آرژانتین می‌روید  و بومی پرو و شیلی  می باشد کشت سیب زمینی گیاهی است پایا با برگهای متناوب ، مرکب و تکثیر…

  • مقاله بررسی آتشكده های ایران

    پروژه بررسی آتشكده های ایران,تحقیق بررسی آتشكده های ایران,دانلود تحقیق بررسی آتشكده های ایران,مقاله بررسی آتشكده های ایران دانلود فایل مقاله بررسی آتشكده های ایران در 40 صفحه ورد قابل ویرایش  آتش و نور - عرفان وعناصر طبیعی اوج كمال…

  • پرسشنامه تست شخصیتی گری- ویلسون 1989

    پرسشنامه تست شخصیتی گری- ویلسون 1989 دانلود فایل

  • پایان نامه بررسی مشکلات رابطه‌ والدین با دختران در سن بلوغ

    پایان نامه بررسی مشکلات رابطه‌ والدین با دختران در سن بلوغ,پروژه بررسی مشکلات رابطه‌ی والدین با دختران در سن بلوغ,رابطه‌ والدین با دختران در سن بلوغ,رابطه‌ی والدین با دختران,مشکلات رابطه‌ی والدین,مشکلات رابطه‌ی والدین با دختران دانلود فایل پایان نامه بررسی…

  • تحقیق قدرت سحرآمیز درمانی (هومیوپاتی)

    تحقیق قدرت سحرآمیز درمانی (هومیوپاتی) دانلود فایل تحقیق قدرت سحرآمیز درمانی (هومیوپاتی) در 71 صفحه بصورت جامع با قالب ورد فهرست مطالب : عنوان صفحه تاریخچه هومیوپاتی 2 داروهای هومیوپاتی 4 چه بیماریهایی از طریق هو میوپاتی درمان می شوند؟…

  • معماری پایدار و فناوری مناسب ساخت و ساز

    پاورپوینت معماری پایدار و فناوری مناسب ساخت و ساز,دا,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پاورپوینت معماری پایدار و فناوری مناسب ساخت و ساز,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود طرح توجیهی,دانلود فایل,دانلود کتاب,دانلود گزارش کارآموزی,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی,معماری پایدار…

  • پاورپوینت بررسی زَرتُشت، زردشت، زردهُشت یا زراتُشت

    پاورپوینت بررسی زَرتُشت، زردشت، زردهُشت یا زراتُشت,تحقیق بررسی زَرتُشت، زردشت، زردهُشت یا زراتُشت,دانلود پاورپوینت بررسی زَرتُشت، زردشت، زردهُشت یا زراتُشت,زراتُشت,زَرتُشت,زردشت,زردهُشت,مقاله بررسی زَرتُشت، زردشت، زردهُشت یا زراتُشت دانلود فایل پاورپوینت بررسی زَرتُشت، زردشت، زردهُشت یا زراتُشت  در 33 اسلاید قابل ویرایش…

  • بررسی رابطه شادکامی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشکده پردیس نمین

    بررسی رابطه شادکامی و عملکرد تحصیلی دانشجویان دانشکده پردیس نمین,پایان نامه کارشناسی در رشته راهنمایی و مشاوره,دانلود اندروید,دانلود پ,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پایان نامه ارشد,دانلود پایان نامه کارشناسی,دانلود پروپوزال,دانلود پروژه,دانلود پروژه پایانی,دانلود تحقیق,دانلود گزارش کار آموزی,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار دانلود…

  • تحقیق جمع آوری و تدوین استانداردهای مستندسازی ISO,IEEE

    IEEE,پایان نامه جمع آوری و تدوین استانداردهای مستندسازی ISOIEEE,پروژه جمع آوری و تدوین استانداردهای مستندسازی ISOIEEE,تحقیق جمع آوری و تدوین استانداردهای مستندسازی ISO,جمع آوری و تدوین استانداردهای مستندسازی ISOIEEE,دانلود جمع آوری و تدوین استانداردهای مستندسازی ISOIEEE,مقاله جمع آوری و تدوین…

  • سمینار نساجی کاربرد نانو کامپوزیت ها در صنایع مختلف

    سمینار نساجی کاربرد نانو کامپوزیت ها در صنایع مختلف دانلود فایل سمینار نساجی کاربرد نانو کامپوزیت ها در صنایع مختلف

  • پاورپوینت مدیریت تعارض سازمانی، فشار عصبی و خلاقیت

    استراتژی های حل تعارض بین افراد,انواع تعارض هدف,انواع فشار عصبی(استرس),پاورپوینت خلاقیت,پاورپوینت فشار عصبی,پاورپوینت مدیریت تعارض سازمانی,پاورپوینت مدیریت تعارض سازمانی، فشار عصبی و خلاقیت,دانلود پاورپوینت مدیریت تعارض سازمانی، فشار عصبی و خلاقیت,فرق خلاقیت و نوآوری,مدیریت تعارض,مراحل فرآیند خلاقیت در افراد,مفهوم پنجره…

  • تحقیق بازیافت مواد

    تحقیق بازیافت مواد دانلود فایل تحقیق بازیافت مواد بخشهایی از متن: بازیافت مواد زباله زُباله یعنی پس‌مانده و باقیمانده از تولید یا تغییر شکل چیزهای دیگر و نیز آنچه که قبلا استفاده شده و دیگر به آن احتیاجی نیست. در…

  • پایان نامه مطالعه و شبیه سازی آنتنهای تلفن همراه

    پایان نامه مطالعه و شبیه سازی آنتنهای تلفن همراه دانلود فایل پایان نامه مطالعه و شبیه سازی آنتنهای تلفن همراه مشخصات تشعشعی یک آنتن مقدمه انتقال امواج الکترومغناطیسی می تواند توسط نوعی از ساختارهای هدایت کننده امواج (مانند یک خط…

  • تکنیک های مدل سازی

    پاورپوینت تکنیک های مدل سازی,تکنیک های مدل سازی,دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی,مدل سازی دانلود فایل دانلود پاورپوینت تکنیک های مدل سازی قبل از پرداختن به…

  • گزراش کاراموزی عدم استقبال از صنعت بیمه عمر در کشور،شاخص رضایتمندی مشتری در صنعت بیمه

    دانلود گزارش کارآموزی عدم استقبال از صنعت بیمه عمر در کشور،شاخص رضایتمندی مشتری در صنعت بیمه,صنعت ب,کاراموزی عدم استقبال از صنعت بیمه عمر در کشور،شاخص رضایتمندی مشتری در صنعت بیمه,کارورزی عدم استقبال از صنعت بیمه عمر در کشور،شاخص رضایتمندی مشتری…

  • مقاله انسان شناسی بومی

    خویشتن نگری انتقادی,مقاله انسان شناسی بومی دانلود فایل روش گفتگو در این نوشتار من به دنبال طرح مجدد نقدهایی كه بر مردم‌نگاری، بالاخص در دهه‌های اخیر و با انتقادات نحله‌های پست مدرن بر مردم‌نگاری مطرح شده، نیستم. این نقدها عمدتاً…

  • پاورپوینت انقلاب صنعتی و تحول آن در معماری

    پاورپوینت انقلاب صنعتی و تحول آن در معماری دانلود فایل پاورپوینت انقلاب صنعتی و تحول آن در معماری پاورپوینت انقلاب صنعتی و تحول آن در معماریاین پاورپوینت در 36 اسلاید می باشد. گزیده ای از مطالب اسلایدها :    …

  • PLC و تفاوت آن با كامپیوتر

    PLC و تفاوت آن با كامپیوتر,پایان نامه PLC و تفاوت آن با كامپیوتر,پروژه PLC و تفاوت آن با كامپیوتر,تحقیق PLC و تفاوت آن با كامپیوتر,دانلود PLC و تفاوت آن با كامپیوتر دانلود فایل PLC و تفاوت آن با كامپیوتر مقدمه:…

  • مقاله بررسی آزمایشگاه الكترونیك صنعتی (كاربرد الكترونیك قدرت)

    پروژه بررسی آزمایشگاه الكترونیك صنعتی (كاربرد الكترونیك قدرت),تحقیق بررسی آزمایشگاه الكترونیك صنعتی (كاربرد الكترونیك قدرت),دانلود تحقیق بررسی آزمایشگاه الكترونیك صنعتی (كاربرد الكترونیك قدرت),مقاله بررسی آزمایشگاه الكترونیك صنعتی (كاربرد الكترونیك قدرت) دانلود فایل مقاله بررسی آزمایشگاه الكترونیك صنعتی (كاربرد الكترونیك قدرت)در…

  • مقاله دوستی و قوانین آن

    مقاله دوستی و قوانین آن دانلود فایل مقاله دوستی و  قوانین آن فهرست: خانه دوست كجاست؟ دوستی چیست؟ دوستی حقیقی دوستی مجازی بهترین دوستان معیار دوستی جوان و دوستی افراطی « با دوستیهای افراطی چگونه برخورد كنیم ؟» « علل…

  • پاورپوینت تدوین و اجرای استراتژی منابع انسانی

    بازنگری استراتژیکی منابع انسانی,پاورپوینت تدوین و اجرای استراتژی منابع انسانی,توسعه استراتژی منابع انسانی,دانلود پاورپوینت تدوین و اجرای استراتژی منابع انسانی,روش شناسایی تدوین استراتژی منابع انسانی,موانع اجرای استراتژی منابع انسانی,یکپارچه سازی استراتژی منابع انسانی دانلود فایل عنوان: پاورپوینت تدوین و اجرای…

  • مقاله بررسی وکالت بلاعزل

    بلاعزل,پروژه بررسی وکالت بلاعزل,تحقیق بررسی وکالت بلاعزل,دانلود تحقیق بررسی وکالت بلاعزل,مقاله بررسی وکالت بلاعزل,وکالت دانلود فایل [5]

  • مقاله بررسی اثرات آموزش – مهارتهای زندگی بر عزت نفس

    مقاله بررسی اثرات آموزش – مهارتهای زندگی بر عزت نفس دانلود فایل [3]

  • سمینار مواد بررسی زیر ساختار خواص کششی کامپوزیت درجا

    سمینار مواد بررسی زیر ساختار خواص کششی کامپوزیت درجا دانلود فایل سمینار مواد بررسی زیر ساختار خواص کششی کامپوزیت درجا

  • طرح توجیهی اسانس طبیعی

    طرح توجیهی اسانس طبیعی دانلود فایل طرح توجیهی اسانس طبیعی اسانس محلول یا عصارهٔ الکلی همراه با روغن فرار است. اسانس ترکیبی فرار است که مجموعه‌ای از اجزای ترپنی را دارا می‌باشد. اسانس‌ها و سایر مواد معطر گیاهی به وسیله…

  • مقاله طبقه بندی محیط برنامه ریزی سازمان

    پروژه طبقه بندی محیط برنامه ریزی سازمان,تحقیق طبقه بندی محیط برنامه ریزی سازمان,دانلود تحقیق طبقه بندی محیط برنامه ریزی سازمان,مقاله طبقه بندی محیط برنامه ریزی سازمان دانلود فایل مقاله طبقه بندی محیط برنامه ریزی سازمان در 23 صفحه ورد قابل…

  • پایان نامه مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان بانک‌های ملی و پاسارگاد بر اساس مدل سه شاخگی اهرنجانی

    پایان نامه مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان بانک‌های ملی و پاسارگاد بر اساس مدل سه شاخگی اهرنجانی دانلود فایل پایان نامه مطالعه تطبیقی عوامل موثر بر رضایت شغلی کارکنان بانک‌های ملی و پاسارگاد بر اساس مدل سه…

  • پایان نامه تاریخ مطبوعات و سانسور در ایران

    پایان نامه تاریخ مطبوعات,پایان نامه تاریخ مطبوعات و سانسور در ایران,تاریخ مطبوعات و سانسور در ایران,سانسور در ایران دانلود فایل 2- قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره کل انتشارات و تب

  • پایان نامه بررسی مبانی اقتصاد روستایی

    اقتصاد,پایان نامه بررسی مبانی اقتصاد روستایی,پروژه بررسی مبانی اقتصاد روستایی,تحقیق بررسی مبانی اقتصاد روستایی,دانلود پایان نامه بررسی مبانی اقتصاد روستایی,روستا,مبانی,مقاله بررسی مبانی اقتصاد روستایی دانلود فایل

  • مقاله بررسی تاثیر تنش های شوری و خشکی بر روی جوانه زنی بذر گلرنگ

    مقاله بررسی تاثیر تنش های شوری و خشکی بر روی جوانه زنی بذر گلرنگ دانلود فایل مقاله بررسی تاثیر تنش های شوری و خشکی بر روی جوانه زنی بذر گلرنگ Effect stress by PEG and salinity on carthamus tinctorius seed…

  • پایان نامه بیماری های گیاهان زراعی

    بررسی بیماری های گیاهان زراعی,بیماری های گیاهان زراعی,پایان نامه بیماری های گیاهان زراعی,پروژه بیماری های گیاهان زراعی,تحقیق بیماری های گیاهان زراعی,درباره بیماری های گیاهان زراعی دانلود فایل پایان نامه بیماری های گیاهان زراعی v    گندم v    جو v    برنج v   …