پایان نامه بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضایت مندی ارباب رجوع

پایان نامه بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضایت مندی ارباب رجوع,پروژه بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع,تأثیر,تحقیق بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع,دانلود پایان نامه بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع,رفتار,ك,مقاله بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضای‌مندی ارباب رجوع

دانلود فایل

پایان نامه بررسی تأثیر رفتار كاركنان بر میزان رضایت مندی ارباب رجوع در 90 صفحه ورد قابل ویرایش  مقدمه: در عصری كه زندگی می‌كنیم مكانیسم لزوم یك شیوه رفتاری منسجم و واحد (نه صرفاً تئوریك) كاركنان در زمینه به كارگیری آن در محیط كار در جهت رضایت شغلی اشخاص و ارباب رجوع موردنیاز است. انسانی كه در قرن حاضر به فعالیت مدیر می‌پردازد (با توجه به تنزل برخوردهای چهره به چهره) از یك طرف میزان ارتباطات حضوری را كاهش داده و از طرف دیگر با پیشرفت علم و تكنولوژی انتظار آن است كه اگرچه این ارتباط كاهش پیدا كرده ولی همان اندك ارتباط به میزان موثر و نتیجه بخش انجام گیرد. باید متذكر شویم كه رفتار مشخصه اصلی و روانی هر فرد می باشد كه اگر شخص با سوءخلق و رفتار نامناسب با یك كامپیوتر (كه نه رفتار مناسب و یا نامناسب را درك می كند یعنی فاقد شعور است و نه احساس دارد) ارتباط برقرار كند، سیستم به درستی پاسخگوی این فرد در خروجی اطلاعات نمی باشد و نتیجه رفتار نامناسب را با پاسخ نامناسب دریافت می كند پس باید گفت رفتار و عمل یك فرد حتی در عصر حاضر همیشه عامل دخیل و مهم در رضایت شغل ارباب رجوع است. در ادارات همیشه مواجه با این موضوع هستیم كه گاهی دو عامل اساسی باعث ناخشنودی ارباب رجوع می شود كه به طور مختصر عبارتند از: 1-   عدم رفتار ناشایست كاركنان با آنان 2-   انجام نشدن امور آنها توسط كاركنان مربوطه البته باید متذكر شویم عوامل فردی دیگری از جمله عدم اطلاع رسانی كامل، شرایط و محیط كاری نامناسب برای مراجعه ارباب رجوع و كاغذبازی و … در عدم رضایت ارباب رجوع و مشتری تاثیر دارد. افراد به دلیل اینكه چون متفاوتند و به دلایل وراثتی و محیطی دارای خصوصیات و مشخصه های منحصر به فرد هستند، انعكاس رفتاری متفاوتی دارند و در برابر شرایط ثابت، واكنشهای رفتاری متفاوتی از خود نشان می‌دهند. در ادارات هم شاهد این موضوع هستیم. بارها مشاهده كرده‌ام یك نوع رفتار (علی رغم شایستگی) با یك ارباب رجوع كه رضایت وی را در پی داشته است ولی اعمال همین رفتار با فرد دیگر واكنشی عكسی را شاهد بوده‌ام یا اینكه تعدادی از افراد ارباب رجوع از انجام نشدن امر آنها آنقدر عصبانی و ناراضی نیستند كه افراد دیگر به پرخاشگری می‌پردازند. همگی عوامل فوق بنده را بر آن داشت كه ضمن شناخت نیازهای اولیه ارباب رجوع (رفتاری و انجام امور آنها) و رفع آنها، در برآورده نمودن هر چه بهتر آنها مطالبی مفید را از دیدگاه‌های متفاوت عرضه نماید. فرضیه: رفتار شایسته و مناسب كاركنان با ارباب رجوع بیش از انجام گرفتن امور آنها در میزان رضایتمندی آنها اهمیت دارد. اهداف: در واقع نمی توان یك موضوع را شاخص قرارداد و گفت هدف این است زیرا در مبحث رضایتمندی كه یك موضوع كلی است اهدافی به صورت شاخه وار رسیدن به یك هدف اساسی كه همانا رضایتمندی است را ممكن می سازد. از جمله اهداف مهم می توان به: الف- بتوان با هماهنگی مدیریت یك سیستم یكپارچه رفتاری و اخلاقی را در سطح ادارات با توجه به آداب و رسوم آن محیط یا محیط اجتماعی اتخاذ نمود تا كاركنان یك واحد دچار سردرگمی رفتاری نشوند. ب- كاركنان بدانند هر رفتاری شایسته و مناسب نیست به عبارتی كاركنان از نوعی بینش و روانشناسی رفتاری در برخورد با ارباب رجوع داشته باشند و بدانند كه كدام رفتار را برای كدام شخص از خود بروز دهند. و این هیچ تناقض یا منافاتی با هدف اول ندارد زیرا نوع رفتار در سطح كلان را مدیر و در سطح پایین را خود فرد تشخیص می دهد و این كه گفته می شود «داشتن نوعی روانشناسی»به معنی رفتار حرفه ای روانشناسی نیست زیرا خود فرد كم كم به این نوع بینش می رسد. ج- راهنمایی زبانی بهتر و یك راه میانبر نسبت به كاغذ بازی كه وقت گیر است می باشد. د- كاركنان با ارباب رجوع نوعی رابطه دوستانه ولی بدون داشتن هیچ انتظاری از طرفین و به صورت كامل تر نوعی رابطه منطقی داشته باشند. مثلا به این حد از رابطه دوستانه و معتمدانه برسند كه اگر یك كارمند به یك ارباب رجوع رو كند و بگوید این مورد ارجاعی پرونده دچار اشكال است دیگر آن فرد ارباب رجوع دچار نوعی شك نگردد كه آیا این كارمند برای دواندن من این حرف را می زند یا واقعا این طور است. «به عبارتی حرف یك كارمند سند باشد» هـ . دگرگونی رفتاری ارباب رجوع حداقل در سطح این اداره رویت شود. یعنی اینكه یك ارباب رجوع به این سطح از دید برسد كه وقتی پا به این اداره می گذارد كارمندان انتظار بروز چه رفتاری از او را دارند. و وقتی وی برای اولین بار به این اداره قدم می گذارد و با نوعی اخلاق تند و یا برعكس نرمش برخورد می كند، اخلاق كارمندان بر او مسلط و چیره گردد و به او حالت ثبات رفتاری و اخلاقی متناسب با اداره بدهد. و- كارمند به این بینش رسیده باشد كه ممكن است یك كار ارجاعی توسط ارباب رجوع در فاصله مدت كوتاهی انجام گیرد و كار دیگر مدت زمان زیادی نیاز دارد. حال با داشتن چند كار پرحجم در یك زمان چه باید كرد؟ آیا باید تمام آنها را منتظر نگه داشت؟ دو راه پیشنهاد می شود كه یكی به تجربه و دیگری به رابطه صمیمی شخص كارمند با همكارانش بستگی دارد اول اینكه تمام كارهای ارجاعی را ببیند و تشخیص دهد چقدر زمان می برد. و تعداد كارهایی را كه می تواند تا اتمام وقت اداری انجام دهد را قبول و بقیه با رضایت ارباب رجوع به زمان دیگری موكول نماید. روش دوم اینكه آن كارها را بین همكاران خود تقسیم كنند و البته باید گفت به ندرت در اداره ها پیش می آید كه این حجم كار به وجود آید. ی- تمامی افراد ارباب رجوع چه متمكن و دارای اعتبار و چه ضعیف مراجعه كننده یك برخورد ، یك انتظار، و انتظارات آنها را به یك اندازه برآورده نماییم و هیچ تبعیض بین آنها گذاشته نشود. هدف متعالی كه جمع كننده همه اهداف فوق الذكر است این كه بدانیم رضایت ارباب رجوع چگونه تحصیل می شود. سؤالها: 1-   واژه ارباب رجوع یا مشتری چه معنی را در ذهن تداعی می كند؟ 2-   رضایت مشتری یعنی چه؟ 3-   به كدام بخش از نیازهای ارباب رجوع باید پاسخ گفت و نیاز آنها را مرتفع نمود؟ 4-   نگرش نسبت به ارباب رجوع چیست؟ 5-   معیار رضایتمندی ارباب رجوع چیست؟ 6- آیا باید با تمام افراد ارباب رجوع با یك ثبات و رفتار معین برخورد كرد و یا باید از نوعی انعطاف رفتاری برخوردار بود؟ 7-   انتظارات مشتریان چیست؟ 8-   چگونه می توان رضایت مشتریان را اندازه گرفت؟ 9-   عوامل شكل دهنده و تاثیرگذار رفتار یك كارمند در محیط كار چیست؟ 10-    آیا تمام افراد در یك اداره باید هموزن یا همسنگ باشند یا یك فرد باید به عنوان راهبر در بین آنها وجود داشته باشد؟ 11-          چگونه می توان نظریات مشتریان را در راستای رسیدن به حداكثر رضایت جمع آوری كرد. 12-           آیا این گفته صحیح است «باید مراجعات ارباب رجوع را به حداقل رساند؟» 13-          نمود و مشخصه اصلی رضایت ارباب رجوع زبانی است یا رفتاری؟ فهرست مطالب عنوان                                                                                                              صفحه فصل اول- مشتری كیست؟ رضایت مشتری چیست؟……………………………………. 1 فصل دوم- انتظارات مشتریان و درك آن…………………………………………………… 11 فصل سوم- شاخصهای رضایتمندی ارباب رجوع……………………………………….. 15 فصل چهارم- ابزارهای اندازه گیری رضایت مشتری………………………………….. 23 فصل پنجم- رضایت كاركنان در راستای جلب رضایت ارباب رجوع……………… 29 فصل ششم- پرورش كاركنان و استخدام…………………………………………………… 34 فصل هفتم- گردآوری نظریات مشتری و نگاهی به یك تجربه……………………….. 44         فصل هشتم- فلسفه به حداكثر رساندن رضایت مشتری و انگیزه های اقتصادی تعهد سازمان به رضایت مشتری……………………………………………………………………………………………………………… 51 فصل نهم- طرح تكریم ارباب رجوع و راههای عملی آن……………………………….. 58 فصل دهم- نتیجه گیری و جمع بندی………………………………………………………….. 70 منابع………………………………………………………………………………………………………. 79 فهرست جداول و نمودارها عنوان                                                                                                              صفحه جدول 1- تصمیم گیری درباره آنچه كه باید ارزیابی شود……………………………. 25 نمودار 1- مزایای رضایت مشتری…………………………………………………………….. 8 نمودار 2- اهمیت و برخورد شایسته كاركنان از دیدگاه ارباب رجوع…………….. 76 نمودار 3- اهمیت انجام شدن امور ارباب رجوع با وجود برخورد نامناسب كاركنان………. 77 نمودار 4- تفاوت طرز برخورد كاركنان اداره كل با سایر ادارات خارجی از دیدگاه ارباب رجوع……………….. مشتری كیست؟ از دیدگاه سنتی، مشتری كسی است كه فرآورده های شركت را خریداری می‌كند. در دنیای كسب و كار امروزی دیگر این تعریف مورد قبول همگان نیست و مشتری را چنین تعریف می‌كند: «مشتری كسی است كه سازمان مایل است با ارزشهایی كه می آفریند بر رفتار وی تاثیر گذارد». امروزه ارزش آفرینی برای مشتری در جهت تاثیرگذاری بر رفتار وی از اهمیت بالایی برخوردار شده است. منظور از ارزش آن چیزی است كه مشكلی از مشتری را حل و فصل می كند و نیازی را برآورد می سازد. اكنون كه در اقتصاد جهانی مشتریان بقای شركت را رقم می زند، دیگر شركتها نمی‌توانند به انتظارات و خواسته های مشتریان بی تفاوت باشند. آنها باید همه فعالیتها و توانمندیهای خود را متوجه رضایت مشتری كنند. چرا كه تنها منبع برگشت سرمایه مشتریان هستند. بنابراین، نخستین اصل در دنیای كسی كار امروزی ایجاد ارزشهای مشتری پسند است. و تنها از طریق فرایندهای شركت می توان ارزشهای مشتری پسند ایجاد كرد. به علاوه مشتریان داخلی نیز به اندازه مشتریان خارجی مهم هستند، زیرا در فرایندی كه به مشتریان خارجی ارزش ایجاد می شود كاركنان (مشتریان داخلی) نقش اساسی ایفا می‌كنند. هر فردی در داخل سازمان مشتری است و او نیز به نوبه خود مشتریانی دارد. چنانچه بروندادی كه بین كاركنان یك سازمان مبادله می‌شود، ناقص باشد، این سازمان قادر به تامین نیازهای مشتریان بیرونی نخواهد بود. رضایت مشتری از نگاه اول با مرور ادبیات مرتبط با موضوع با دو رویكرد برای تعریف رضایت مواجه می‌شویم: رویكرد اول عقیده دارد، رضایت حالتی است كه پس از مصرف محصول یا استفاده از خدمت، برای مشتریان حاصل می‌شود. در رویكرد دوم، رضایت به عنوان فرایند درك و ارزیابی مشتری از تجربه مصرف محصول یا استفاده از خدمات تعریف می‌شود. ما نیز منظر دوم را جهت تعریف مفهوم رضایت مشتری برگزیده‌ایم و بر این اساس تعریف ذیل را ارایه می‌كنیم: رضایتمندی واكنش احساسی مشتری است كه از تعامل با سازمان عرضه كننده یا مصرف حاصل می‌گردد. رضایت از درك متفاوت مابین انتظارات مشتری و عملكرد واقعی محصول یا سازمان حاصل می‌شود. تجربیات قبلی مشتری قبل از مصرف محصول ما و همچنین تجربه او از تعامل با سازمان عرضه كننده در شكل دهی انتظارات وی، نقشی اساسی ایفا می‌كند. ما عقیده داریم، رضایتمندی مشتریان، عكس‌العمل‌های آتی آنان را در قبال سازمان ما تحت تاثیر قرار خواهد داد. ( از جمله آمادگی و اشتیاق جهت استفاده مجدد، تمایل برای توصیه ما به سایرین و رغبت برای پرداخت بهای محصول بدون چانه زدن یا تلاش برای یافتن عرضه كنندگان كه محصول مشابه را با قیمت كمتری عرضه می دارند.) طرح تكریم ارباب رجوع و اهداف اولیه تفكر كارآمد نمودن نظام اداری كشور كه هدف اصلی و با اهمیت پیاده سازی طرح تكریم ارباب رجوع به حساب می آید با تدوین و تلاش سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور در فروردین ماه سال 1381 جامه عمل به خود گرفت. و به تصویب هیات محترم وزیران رسید كه ظرف مدت یك هفته به عنوان یكی از برنامه های هفتگانه ؟ اداری محسوب و جزئیات آن در نشست مورخ 1381/1/25 در شورای عالی اداری مورد تصویب آن شورا قرار گرفت و تحت عنوان » طرح تكریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع «در نظام اداری، به تمامی دستگاههای دولتی ابلاغ شد.» این طرح با هدف بسیار مهم افزایش اعتماد عمومی به عنوان بزرگترین سرمایه و تكیه گاه برای نظام اداری كشور وارد سال دوم بعد از تصویب می شود، در همین راستا نخستین پرسش این گزارش را به بررسی اهداف مهم اجرای طرح تكریم مردم كه به نوعی مشتریان دستگاههای دولتی و یا موسسه های خدماتی محسوب شوند اختصاص داده ایم. یكی از مسئولان نظریات خود را اینگونه بیان كرد: دستگاههای دولتی یكی از مراكز ارائه دهنده خدماتی هستند كه همه مردم از آنها استفاده می كنند. دولت عموما خدمات كیفی ارائه می دهد. ارزیابی و سنجش كیفیت این خدمات كار مشكلی است و سازمانهای دولتی همچون بخش خصوصی نیستند. از سوی دیگر مردم همه به عنوان شهروندان از این خدمات راضی نیستند. امروز در دنیا موج تغییر و نحوه اداری و اصلاحات اداری مطرح شده است و همه به دنبال بهبود كیفیت ارائه خدمات هستند. این موضوع را برای حدود سال 1381 مورد توجه قرار گرفت و قرار شد به شهروندان به عنوان ارباب رجوع نگریسته شود. هر كدام را كارمندان نیز به نوعی ارباب رجوع سازمانهای دیگری هستند و با تاخیر و كیفیت نامناسب ارائه خدمات در عملكرد دستگاههای دولتی ، 98 درصد مردم از كیفیت ارائه خدمات ناراضی هستند.

  • پایان نامه مهاجرت ،‌ حاشیه‌نشینی و امنیت اجتماعی شهرها

    پایان نامه مهاجرت ،‌ حاشیه‌نشینی و امنیت اجتماعی شهرها دانلود فایل پایان نامه مهاجرت ،‌ حاشیه‌نشینی و امنیت اجتماعی شهرها مقدمه : مهاجرت بی‌رویه به شهرها و گسترش حاشیه‌نشینی در قرن گذشته و قرن اخیر از معضلات مهم شهرهای بزرگ…

  • سوپرجاذبه های آب

    دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود مقاله,دانلود مقاله سوپرجاذبه های آب,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,سوپرجاذبه های آب,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی دانلود فایل دانلود مقاله سوپرجاذبه های آب بصورت فایل ورد قابل ویرایش و آماده…

  • بررسی مشکلات آپارتمان نشینی در منطقه قاسم آباد

    بررسی مشکلات آپارتمان نشینی در منطقه قاسم آباد,مسكن,مشکلات اپارتمان نشینی,نیازهای ضروری انسان، دانلود فایل

  • پایان نامه سامانه کارت های هوشمند

    پایان نامه سامانه کارت های هوشمند دانلود فایل پایان نامه سامانه کارت های هوشمند چكیده چكیدة مطالب  دردنیای کنونی تکنولوژی و اطلاعات به عنوان یکی از بزرگترین سرمایه های یک کشور به حساب می آیند.لذا تمامی کشورهای توسعه یافته و…

  • بررسی اختلالات گفتاری دانش اموزان ابتدایی

    بررسی اختلالات گفتاری دانش اموزان ابتدایی,تحقیق بررسی اختلالات گفتاری دانش اموزان ابتدایی,دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود کتاب,دانلود مدیریت,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی دانلود فایل  بررسی اختلالات گفتاری دانش اموزان…

  • مقالةآشنایی با دیدگاه مولوی در ارتباط با تعلیم و تربیت

    مقالةآشنایی با دیدگاه مولوی در ارتباط با تعلیم و تربیت دانلود فایل مقالةآشنایی با دیدگاه مولوی در ارتباط با تعلیم و تربیت فهرست: خلاصه شرح حال مولانا مهرورزی در تعلیم وتربیت از دیدگاه مولوی مثنوی كتابی تربیتی بررسی دیدگاه مولوی…

  • گزارش كارآموزی شركت صنعتی كوشا – پرسكاری

    شركت صنعتی كوشا – پرسكاری,كارآموزی شركت صنعتی كوشا – پرسكاری,گزارش كارآموزی شركت صنعتی,گزارش كارآموزی شركت صنعتی كوشا – پرسكاری دانلود فایل گزارش كارآموزی شركت صنعتی كوشا – پرسكاری قسمتی از متن: هدف از پرسكاری: هدف از پرسكاری تولید قطعات هم…

  • پاورپوینت آموزش-اکسس

    پاورپوینت آموزش-اکسس,پاورپوینت آموزشاکسس دانلود فایل پاورپوینت آموزش-اکسس بهمراه تصویر اسلاید یک معرفی نرم افزار ACCESS  اکسس یک برنامه قوی مدیریتی برای ایجاد پایگاه داده(بانک اطلاعاتی)می باشد که می تواند  درطبقه بندی(SORTING) ٬سازماندهی(ORGANIZATION) ٬اصلاح (EDIT) و گزارش  کردن اطلاعات(REPORTING)مورد استفاده قرار…

  • پایان نامه اهمیت نفت خلیج فارس از دیدگاه سیاست خارجی آمریكا

    اهمیت نفت خلیج فارس از دیدگاه سیاست خارجی آمریكا,پایان نامه اهمیت نفت خلیج فارس از دیدگاه سیاست خارجی آمریكا,پروژه اهمیت نفت خلیج فارس از دیدگاه سیاست خارجی آمریكا,دانلود اهمیت نفت خلیج فارس از دیدگاه سیاست خارجی آمریكا دانلود فایل پایان…

  • مقاله بررسی سهام (بورس)

    پروژه بررسی سهام (بورس),تحقیق بررسی سهام (بورس),دانلود تحقیق بررسی سهام (بورس),مقاله بررسی سهام (بورس) دانلود فایل مقاله بررسی سهام (بورس)در 55 صفحه ورد قابل ویرایش  مقدمه رونق اقتصادی و افزایش سطح درآمد ملی در چند سال اخیر از طرفی باعث…

  • مبانی و پیشینه نظری اهمال کاری (فصل دوم پژوهش)

    مبانی و پیشینه نظری اهمال کاری (فصل دوم پژوهش) دانلود فایل مبانی و پیشینه نظری اهمال کاری (فصل دوم پژوهش) در 33 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری…

  • اشنایی با زیتون و روغن ان

    اشنایی با زیتون و روغن ان دانلود فایل اشنایی با زیتون و شیوه های فراوری ان  فهرست تاریخچه زیتون روغن زیتون بكر (طبیعی ) ویتامینهای موجود در روغن بكر (طبیعی ) كالری موجود در روغن زیتون منطقه زیتون و درخت…

  • اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی 18 ص

    ارزشیابی آموزشی,اندازه گیری,اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی,اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی 18 ص,تحقیق در مورد اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی,تحقیق و بررسی در مورد اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی دانلود فایل اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی 18 ص پیشرفت تحصیلی…

  • گزارش كارآموزی بررسی سیستم توزیع برق فولاد آذربایجان

    آذربایجان,برق,توزیع,دانلود گزارش کارآموزی بررسی سیستم توزیع برق فولاد آذربایجان,سیستم,فولاد,کاراموزی بررسی سیستم توزیع برق فولاد آذربایجان,کارورزی بررسی سیستم توزیع برق فولاد آذربایجان,گزارش كارآموزی بررسی سیستم توزیع برق فولاد آذربایجان,گزارش کاراموزی بررسی سیستم توزیع برق فولاد آذربایجان دانلود فایل گزارش كارآموزی بررسی…

  • پاورپوینت انقلاب صنعتی و تحول آن در معماری

    پاورپوینت انقلاب صنعتی و تحول آن در معماری دانلود فایل پاورپوینت انقلاب صنعتی و تحول آن در معماری پاورپوینت انقلاب صنعتی و تحول آن در معماریاین پاورپوینت در 36 اسلاید می باشد. گزیده ای از مطالب اسلایدها :    …

  • مقاله مشاوره پیش از ازدواج اطلاع‌رسانی به جوانان

    اطلاع‌رسانی به جوانان,مشاوره پیش از ازدواج و اطلاع‌رسانی به جوانان,مقاله مشاوره پیش از ازدواج,مقاله مشاوره پیش از ازدواج اطلاع‌رسانی به جوانان دانلود فایل  مقاله مشاوره پیش از ازدواج اطلاع‌رسانی به جوانان مقدمه: به طور کلی یکی از موضوعات اصلی دوره…

  • پایان نامه بررسی عوامل موثر برارتقاء بهره وری نیروی انسانی

    پایان نامه بررسی عوامل موثر برارتقاء بهره وری نیروی انسانی,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پایان نامه ارشد,دانلود پایان نامه بررسی عوامل موثر برارتقاء بهره وری نیروی انسانی,دانلود پایان نامه کارشناسی,دانلود پرسشنامه,دانلود پروپوزال,دانلود پروژه,دانلود پروژه پایانی,دانلود تحقیق,دانلود فایل,دانلود کتاب,دانلود گزارش کار…

  • گزارش کاراموزی اكولوژی میوه ها سبزیجات گلخانه ای

    اكولوژی,دانلود گزارش کارآموزی اكولوژی میوه ها سبزیجات گلخانه ای,سبزیجات,کاراموزی اكولوژی میوه ها سبزیجات گلخانه ای,کارورزی اكولوژی میوه ها سبزیجات گلخانه ای,گزارش کاراموزی اكولوژی میوه ها سبزیجات گلخانه ای,گلخانه,میوه دانلود فایل فشار اسمزی

  • مقاله نقش دولت الکترونیک در مدیریت دولتی نوین (( رویکردی بر شهروند محوری ))

    مقاله نقش دولت الکترونیک در مدیریت دولتی نوین (( رویکردی بر شهروند محوری )) دانلود فایل مقاله نقش دولت الکترونیک در مدیریت دولتی نوین (( رویکردی بر شهروند محوری )) این مقاله کامل به صورت فایل ورد در 24 صفحه…

  • مقاله روابط فرهنگی ایران درعصرپهلوی

    مقاله روابط فرهنگی ایران درعصرپهلوی دانلود فایل مقاله روابط فرهنگی ایران درعصرپهلوی فهرست: رویدادهای عصرپهلوی چالشها وچشم اندازروابط ایران وامریکا ازدواج سیاسی، طلاق سیاسی منابع ....................................................... بخشهایی از متن: - چالشها وچشم اندازروابط ایران وامریکا زمانی که میرزا ابوالحسن شیرازی…

  • گزارش کاراموزی صنعت برق

    دانلود گزارش کارآموزی صنعت برق,کاراموزی صنعت برق,کارورزی صنعت برق,گزارش کاراموزی صنعت برق دانلود فایل الکترون

  • پایان نامه آگاهی پرسنل اتاق زایمان بیمارستان های دولتیاز حقوق بیمار

    پایان نامه آگاهی پرسنل اتاق زایمان بیمارستان های دولتیاز حقوق بیمار دانلود فایل پایان نامه آگاهی پرسنل اتاق زایمان بیمارستان های دولتیاز حقوق بیمار بیان مسأله اساسی تحقیق به طور كلی (شامل تشریح مسأله و معرفی آن، بیان جنبه‏های مجهول…

  • برنامه ریزی استراتژیک صنعت بیمه مطالعه موردی:شرکتهای بیمه ای

    برنامه ریزی استراتژیک صنعت بیمه,برنامه ریزی استراتژیک صنعت بیمه مطالعه موردی:شرکتهای بیمه ای,مطالعه موردیشرکتهای بیمه ای دانلود فایل برنامه ریزی استراتژیک صنعت بیمه مطالعه موردی:شرکتهای بیمه ای  بیان مسئله تحقیق:در این مقاله سعی شده است تا اهداف مدیریت پورتفولیوی صنعت…

  • قالب بندی منبع آب هوایی

    قالب بندی منبع آب هوایی دانلود فایل بخشهایی ا ز متن:MTBE(متیل ترسیو – بوتیل اتر) یک ماده آلی اکسیژن دار است که امروزه در ایران و برخی کشورهای جهان به صورت گسترده در بنزین بدون سرب استفاده می شود در…

  • مقاله آلاینده های شیمیایی هوا

    مقاله آلاینده های شیمیایی هوا دانلود فایل آلاینده های شیمیایی هوا قسمتهایی از متن: مقدمه کلی آلاینده‌ها بر حسب ترکیب شیمیایی‌شان به دو گروه آلی و معدنی تقسیم می‌شوند. ترکیبات آلی حاوی کربن و هیدروژن هستند. برخی از ذرات آلی…

  • زندگی نامه وحشی بافقی

    زندگی نامه وحشی بافقی,وحشی بافقی دانلود فایل پیشگفتار..............................................................................................................................................1 زندگی نامه ..........................................................................................................................................2 سیری در اشعار.................................................................................................................................. 3 ویژگی سخن .......................................................................................................................................4 نمونه اشعار ..........................................................................................................................................4 تشبیهات وحشی ................................................................................................................................6 گورگاه ................................................................................................................................................11 وصیت وحشی بافقی .........................................................................................................................13 منابع ..................................................................................................................................................14 زندگینامه تولد وحشی گویا در اواسط نیمه اول…

  • مبانی نظری و نمونه پایان نامه روانشناسی درباره شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی MBCT

    مبانی نظری و نمونه پایان نامه روانشناسی درباره شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی MBCT دانلود فایل مبانی نظری و نمونه پایان نامه روانشناسی درباره شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی MBCT در 32  صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت…

  • مقاله سیمان، انواع و روشهای تولید و نگهداری

    مقاله سیمان، انواع و روشهای تولید و نگهداری دانلود فایل سیمان اگر از مخلوطی از سنگ آهك، خاك رس با گچ در كوره دوار با حرارت زیاد پخته شود و بعد با مقدار كمی گچ از طریق آسیاب كردن به…

  • بررسی جرم پولشویی در اسناد بین المللی و حقوق ایران

    بررسی جرم پولشویی در اسناد بین المللی و حقوق ایران دانلود فایل فهرست مطالب عنوان ................................ صفحه مقدمه............................................................................... 1 بخش اول:بررسی حقوقی وجرم شناختی پولشویی..... 4 فصل اول :بررسی حقوقی پولشویی................................... 5 مبحث اول: مفهوم و تعریف.............................................. 5 مبحث :…

  • مقاله بررسی حقوق بازرگانی

    پروژه بررسی حقوق بازرگانی,تحقیق بررسی حقوق بازرگانی,دانلود تحقیق بررسی حقوق بازرگانی,مقاله بررسی حقوق بازرگانی دانلود فایل مقاله بررسی حقوق بازرگانی در 52 صفحه ورد قابل ویرایش  بسمه تعالی حقوق بازرگانی تعریف حقوق تجارت یا حقوق بازرگانی: -    مجموعه قواعدی است…

  • پایان نامه بررسی ماشین مخصوص موتورهای تک فاز

    پایان نامه بررسی ماشین مخصوص موتورهای تک فاز,پروژه بررسی ماشین مخصوص موتورهای تک فاز,تحقیق بررسی ماشین مخصوص موتورهای تک فاز,تک فاز,دانلود پایان نامه بررسی ماشین مخصوص موتورهای تک فاز,ماشین,مخصوص,مقاله بررسی ماشین مخصوص موتورهای تک فاز,موتور دانلود فایل پایان نامه بررسی…

  • دانلود تحقیق آماده با عنوان "یادگیری فردی"

    انواع تقویت,تعریف یادگیری,تقویت مثبت,تقویت منفی,تنبیه,خاموش سازی,دانلود تحقیق آماده با عنوان "یادگیری فردی",فرایند یادگیری,کاربرد یادگیری در مدیریت رفتار سازمانی,مکاتب یادگیری,مکتب رفتاری,مکتب شناختی,نظریه شرطی سازی عاملاسکینر,نظریه شرطی سازی کلاسیکپاولف,نظریه یادگیری اجتماعیباندورا دانلود فایل عنوان: دانلود تحقیق آماده با عنوان "یادگیری فردی" دسته:…

  • پایان نامه ارتباط هوش فرهنگی با عملکرد کارکنان مرکز مدیریت حوزه های علمیه

    پایان نامه ارتباط هوش فرهنگی با عملکرد کارکنان مرکز مدیریت حوزه های علمیه دانلود فایل پایان نامه ارتباط هوش فرهنگی با عملکرد کارکنان مرکز مدیریت حوزه های علمیه چکیده با در نظر گرفتن اینکه جهان هر چه بیشتر به هم…

  • مقاله تشریح قورباغه

    مراحل تشریح قورباغه,مقاله تشریح قورباغه دانلود فایل مقاله تشریح قورباغه قسمتهایی از متن: مراحل تشریح قورباغه       ابتدا باید جانور را قطع نخاع كرد كه این عمل شامل سه مرحله است :     الف . بوسیله ی سوزن تشریح از حد…

  • مقاله جرم جاسوسی

    جاسوسی,جرم,سازمانهای جاسوسی,مقاله جرم جاسوسی دانلود فایل از مصادیق بارز و قدیمی جرایم علیه امنیت جرم جاسوسی است ،كه معمولاً یم جرم سازمان (1) یافته و در عین حال فراملی (2) می باشد چرا كه در آن اطلاعات حیاتی یك كشور…