پایان نامه بررسی و تحلیل اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم

اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم,بازاریابی بازاریابی مستقیم,پایان نامه اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم,پایان نامه بررسی و تحلیل اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم,تحقیق اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم,تقسیم بازار و تعیین بازار هدف,دانلود پایان نامه اصول بازاریابی و بازاریابی

دانلود فایل

پایان نامه بررسی  و تحلیل اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم در 155 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc مقدمه امروزه، درصد بسیار بالایی از محصولات جدید،  محکوم به شکست هستند. تنها بیست سال قبل،  نسبت شکست به موفقیت،  بسیار پایین تر بود. سوال این است که این روزها،  موفق شدن از طریق محصول جدید،  چرا تا این حد دشوار است. بازاریابی در قرن بیست و یکم،  مشابه دهه های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ میلادی نیست.اکنون برای تأمین هر نیازی،  محصولی وجود دارد. خواسته ها و نیازهای مشتریان،  بیش از حد برآورده می شود. آنها بیش از همتایان قدیمی خود راضی هستند. در اکثر بازارهای توسعه یافته،  آنها بیش از همتایان قدیمی خود راضی هستند. در اکثر بازارهای توسعه یافته، ‌مقدمات و اصول استراتژیک بازاریابی – بخش بندی،  هدف گیری و جایگاهی – محدودیت هایی را به عنوان مکانیزم ایجاد مزایای رقابتی نشان می دهد که می توان همان ها را به فرصت های کسب و کار تولید و عرضه محصولات جدید تبدیل کرد. تمام کارکنان مؤسسات باید درباره تعیین و تقسیم یک بازار و تولید محصولات و خدماتی که قسمت هایی از بازار برآورده می کنند بعنوان هدف انتخاب شده اند،  شناخت لازم را کسب کنند. به گفته آقای دیوید پاکارد( از شرکت هیولت پاکارد) « اهمیت بازاریابی بیش از آن است که انجام آن فقط بر عهده واحد بازاریابی گذاشته شود» در همین خصوص،  پرفسور استفان برنت اضافه می کند: « در یک مؤسسه که بدنبال تحقق بازاریابی درست استف دشوار است که کارکنان قسمت بازاریابی را تشخیص دهید،  در چنین مؤسسه ای،  تصمیمات هر فرد،  اساساً از نحوه  اثر گذاری آن تصمیم بر مصرف کننده متأثر می شود». بازاریابی وظایف متعددی را بر عهده دارد: شناسایی نیازها و خواسته ها،  تعیین بازارهای هدفی که مؤسسه به بهترین نحو ممکن قادر است به آنها خدمت کند. طراحی کالاها، خدمات و برنامه های زمانبندی شده برای ارائه خدمت به این بازارها و بالاخره فراخوانی کلیه افراد درون سازمان به اینکه « مشتریان فکر کرده و به آنها خدمت کنند». از دیدگاه اجتماعی، وظیفه بازاریابی این است که نیازهای مادی جامعه را با الگوهای اقتصادی پیوند داده و نیازهای جامعه را پاسخ دهد. پروژه حاضر در هفت فصل تهیه گردیده است که فصول ۱ تا ۷ به مفاهیم کلی بازاریابی – تنظیم بازار و تعیین بازار هدف، مدیریت محصول، آمیخته های بازاریابی، کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان  و سیستم توزیع و بازاریابی خلاق و بازاریابی مستقیم توضیح گردیده است. فصل اول: کلیات بازاریابی تعریف بازاریابی و مفاهیم اصولی بازاریابی تعریف های گوناگونی برای بازاریابی وجود دارد که در زیر به چند مورد آن اشاره شده ، چند تعریف را ذکر می کنیم و سپس به تعریف بازاریابی آنگونه که مورد قبول بسیاری از متخصصین بازاریابی است می پردازیم. بازاریابی: شامل فعالیتهایی می شود که جریان کالا را از تولید کننده پست مصرف کننده می رساند. در بازاریابی کالا از محلی به محلی دیگر تغییر مکان یافته، انبار شده و تغییر مالکیت می دهد. بازاریابی یعنی جستجو برای یافتن مناسب ترین بازار و بخش هایی که سازمان می تواند در آنجا به صورت مفید تر و مؤثرتر حضور یافته و پاسخ گوی نیازها و خواسته های مردم باشد. تعریف بازاریابی: بازاریابی عبارتست از مجموعه ای از فعالیتهای انسانی در جهت تأمین نیازها و خواسته های افراد از طریق فرآیند مبادلات. این تعریف از بازاریابی بر اساس مفاهیم نیازها، خواسته ها و تقاضا، کالا، سودمندی ( مطلوبیت) ارزش و رضایت، مبادله، معامله، روابط، بازاریابی و بازاریاب استوار است که در نمودار زیر( ۱-۱) نشان داده شده و ذیلاً مورد بحث قرار می گیرد. فهرست  مقدمه   ۱فصل اول: کلیات بازاریابی   ۳تعریف بازاریابی   ۳۱- نیازها، خوسته ها، تقاضاها   ۴۲- محصولات   ۵۳-سود بخشی – ارزش – رضایت   ۵۴- مبادله- معاملات- روابط   ۶۵- بازارها   ۷۶- بازاریابی و بازاریاب   ۸فلسفه بازاریابی   ۸۱-دیدگاه تولید یا تولید مدار   ۸۲-دیدگاه کالا،‌کالا مدار (محصول)   ۹۳- دیدگاه فروش، فروش مدار   ۹۴-دیدگاه بازاریابی   ۱۰دیدگاه بازاریابی بر ۴ اصل استوار است:   ۱۰دیدگاه بازاریابی اجتماعی   ۱۰پذیرفته شدن سریع بازاریابی   ۱۱۱-  در بخش بازرگانی   ۱۱۲- در بخش غیر انتفاعی   ۱۲۳- بخش غیر بازرگانی   ۱۲فصل  دوم: تقسیم بازار و تعیین بازار هدف   ۱۳تقسیم بازار و تعیین بازار هدف   ۱۳تقسیم بندی بازار چیست؟   ۱۴معیار های تقسیم بازار   ۱۵روش ها و متغیرهای تقسیم بازار   ۱۶تقسیم بازار بر اساس متغیر های جغرافیایی   ۱۶تقسیم بازار بر اساس متغیرهای جمعیت شناختی   ۱۷تقسیم بازار بر اساس عوامل روان شناختی   ۱۸تقسم بازار بر اساس عوامل رفتاری   ۲۰انتخاب بازار هدف برای متمرکز کردن فعالیت   ۲۳استراتژیهای مختلف انتخاب بازار هدف   ۲۴عوامل مؤثر در انتخاب استراتژی بازاریابی   ۲۷عملکرد موفقیت آمیز دو شرکت با تقسیم بازار و انتخاب بازار هدف   ۲۹فصل سوم: مدیریت محصول   ۳۲تعاریف   ۳۲نکات مهم در مورد یک محصول:   ۳۴۱)دوره ی قبل از معرفی یا دوره ی ایجاد محصول   ۳۶۲) مرحله ی مصرف محصول( introduction)   ۳۶۳) مرحله رشد(Growth)   ۳۶۴) مرحله بلوغ( Matyrity)   ۳۶۵) مرحله ی نزول(Decline)   ۳۶نمونه سؤال:   ۳۷مراحل مختلف پذیرش نوآوری ( سازگاری با کالای جدید)   ۳۸کالای مصرفی   ۳۹الف) کالاهای سهل الوصول   ۳۹ب) کالاهای انتخابی   ۳۹ج) کالاهای مخصوص   ۳۹طبقه بندی کالاهای صنعتی   ۴۰استراتژی محصول جدید:« برای محصول جدید استراتژی ما چیست؟»   ۴۲مراحل اصلی ایجاد یک محصول جدید   ۴۲شناخت بازار محصول   ۴۵نامگذاری کالا   ۴۹ویژگیهای یک نام خوب   ۵۰دلایل نامگذاری   ۵۱سیاست نامگذاری(خط مشی)   ۵۱بسته بندی   ۵۲فصل چهارم: کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان   ۵۳جدیدترین قلمرو در بازاریابی   ۵۳مفهوم جدید کیفیت   ۵۴مدیریت کیفیت فراگیر یا جامع   ۵۵مفهوم جدید خدمت به مشتریان   ۵۵اهمیت کیفیت محصول ارائه خدمات به مشتریان   ۵۶تأثیر کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان در«آمیخته بازاریابی»   ۵۹بر نامه ای برای ارائه خدمات به مشتریان   ۶۱مرحله اول : انتظارات مشتریان را درک کنید.   ۶۲مرحله دوم: برای مشتریان اولویت برقرار نمایید:   ۶۵مرحله سوم: اهداف خدمت را تعریف کنید   ۶۵مرحله چهارم: در تمام سطوح سازمان تعهد به ارائه خدمات را ایجاد نمائید   ۶۶مرحله پنجم : انتظارات مطلوب در مشتریان ایجاد کنید   ۶۷مرحله ششم: ساختاری بنیادی برای ارائه خدمات ایجاد نمایید   ۶۷مرحله هفتم: کارکنان را پرورش دهید   ۶۸مرحله هشتم: رضایت مشتریان را اندازه گیری کنید   ۶۹مرحله نهم: در جستجوی شکایت کنندگان برآیید   ۶۹فصل پنجم: سیستم توزیع و فروش   ۷۰کانال توزیع   ۷۰علل بکارگیری واسطه ها و نقش آنها:   ۷۰وظایف کانال توزیع   ۷۰نقش و وظایف عمده فروش در بازاریابی   ۷۵انواع مختلف عمده فروشان   ۷۶طبقه بندی خرده فروشان از نظر کنترل شعب   ۷۷طبقه بندی خرده فروشی بر اساس غیر فروشگاهی   ۷۸خرده فروشی   ۷۹انواع مختلف خرده فروش   ۷۹الف) طبقه بندی خرده فروشی از نظر میزان خدمت یا سرویس   ۷۹ب) طبقه بندی خرده فروشان از نظر تنوع محصولاتی که ارائه می کنند   ۸۰ج) طبقه بندی خرده فروشی از نظر قیمت   ۸۱سیستم ارتباطات بازاریابی   ۸۱عوامل فرآیند ارتباطات   ۸۴استراتژی کشش و رانش( تهاجمی)   ۸۵استراتژی رانش   ۸۵فصل ششم: بازاریابی خلاق   ۸۶… ۱- نیازها، خوسته ها، تقاضاها اساسی ترین مفهوم که در بازاریابی وجود دارد نیازهای انسانی است که به صورت زیر تعریفمی گردد. نیاز: حالت محرومیت از چیزی در شخصی می باشد. به عبارت دیگر نیاز حالت تنشی است که در نتیجه کمبود آن در انسان؛ اختلال تعادل جسمی یا درونی پدیدار می گردد. با از بین رفتن این کمبود یا اختلال، نیاز مربوط از بین خواهد رفت. انسان برای ادامه ی زندگی نیاز به غذا، مسکن، لباس، تعلق اجتماعی، احترام و چیزهای دیگر این نیازها از درون بشر سرچشمه می گیرندو جامعه  یا سازمانهای تجارتی ایجاد کننده آنها نیستند.  خواسته ها: تمایلات انسان برای ارضاء کننده های خاص از نیازها می باشد، یک فرد آمریکایی به غذا نیاز دارد و همبرگر می خواهد، احتیاج به لباس دارد و خواستار کت وشلوار و کراوات است. در جامعه ای دیگر این نیازها به طرق دیگری ارضاء می شوند. یک فرد از یک کشور آفریقایی خواستار انبه برای رفع گرسنگی و لنگی ساده برای پوشش می باشد در حالیکه نیازهای انسان محدود است، واسته های او نامحدود است. خواسته های انسان توسط عوامل فرهنگی، اجتماعی و … شکل داده می شود و دائماً در حال تغییر و تحول است. تقاضا ها: خواسته های مردم برای کالاهای خاصی است که قادر به خرید آنها می باشند. اگر چه خواسته هاب انسانها نامحدود است ولی منابع مالی شان محدود می باشد. بنابراین آنها کالای را انتخابی می کنند که با توجه به قمیت آنها بالاترین درجه ی رضایت را تأمین نماید، بسیاری از افراد اتومبیل کادیلاک می خواهند اما فقط تعداد کمی از آنها توانایی خرید آن را دارند. بنابراین مؤسسات تجاری باید نه فقط تعداد افرادی که محصولات آنها را می خواهند، بلکه کسانی که مایل و قادر به خرید آنها می باشند را مورد بررسی و توجه قرار دهند. ۲- محصولات انسان ها ، نیاز ها و خواسته های خود را با محصولات ارضاء می کنند، بنابراین محصول را به مفهوم وسیع می توان چنین تعریف کرد: هر چیز که جهت ارضاء ‌نیازها و خواسته های مردم ارائه شود محصول، نامیده می شود. محصول می تواند یک جسم فیزیکی ( مانند تعمیر اتومبیل) باشد. در رابطه با یک خواسته، یک محصول درجات مختلفی از تامین نیازها را دارا می باشد. جنسی که خواسته شما کاملاً ارضاء نمایند یک محصول ایده ال نامیده می شود. تولید کنندگان محصول ایده آل علاقمندان و سعی می کنند محصولی را عرضه نمایند که با خواسته های مصرف کنندگان مطابقت داشته باشند. ۳- سود بخشی – ارزش – رضایت سودبخشی، عبارتست از برآورد مشتری از میزان توانائی یک محصول در ارضای نیاز وی برای انتخاب یک محصول، ‌مشتری سود بخشی محصولات را در ارضاء نیاز خود برآورد می کند و با توجه به توان مالی خود محصولی را انتخاب می کنند تا بهترین ارزش و بالاترین درجه ی رضایت را بدست آورد. ۴- مبادله- معاملات- روابط بازاریابی زمانی پدید آمد که مردم در خصوص ارضاء نیازها و خواسته های خود از طریق فرایند مبادله تصمیم می گیرند. مبادله:روشی است که مردم از طریق آن کالای مورد نیاز خود را به طور منطقی بدست می آورند. در روش مبادله، یک فرد با ارائه منابع ارزشمند خود از قبیل پول،‌کالا و خدمت کالای مورد نیاز خود را بدست می آورد. بازاریابی از روش مبادله ناشی می شود. مبادله هنگامی صورت می گیرد که در ازاء جنسی که خواسته می شود چیزی داده می شود. برای انجام مبادله ۵ شرط مفروض است: الف) برای هر مبادله حداقل ۲ طرف وجود دارد. ب) هر یک از طرفین چیزی دارد که ممکن است برای دیگری ارزشمند باشد. ج) هر یک از طرفین قادر به برقراری ارتباط و تحویل محصول می باشد. د) هر یک از طرفین در قبول یا رد پیشنهاد طرف مختار می باشد. ه) هر یک از طرفین باور دارد که به نفع طرفین است که با طرف دیگر مبادله کند. پس مبادله یک فرآیند است نه یک رویداد: شرکتها سوابقی از کلیه ی معاملات خود را نگهداری می کنند وقتیکه دو نفر درگیر یک مبادله می شوند، معنی آن این است که آنها جهت رسیدن به توافقی وارد گفتگو می شوند، اگر توافقی به وقوع پیوست، معامله انجام می شود. پس واحد اندازه گیری مبادله، معامله می باشد « در معامله ممکن است ارزش  داده ها و ستاده ها برابر نباشد، اما در مبادلات ارزش داده ها و ستاده ها تقریباً برابرند». معامله: بخش کوچکی ازیک ایده ی بزرگ به نام رابطه است. بازاریان کاردان و زیرک سعی می کنند یک رابطه ی بلند مدت و مطمئن با مشتریان، توزیع کنندگان، واسطه ها و تامین کنندگان مواد اولیه برقرار سازند. این امر با ارائه ی کالا با کیفیت مطلوب، خدمات خوب و قیمت مناسب به طرف دیگر، در طول زمان میسّر می گردد. یک رابطه ی خوب و قابل اطمینان موجب صرفه جویی در هزینه و وقت می شود و لازم نیست که هر بار برای انجام معامله، طرفین به گفتگو بنشینند، زیرا معامله بصورت امری عادی، در می آید. ۵- بازارها بررسی مفهوم مبادله و معامله، ما را بسوی مفهوم بازار سوق می دهد. بازار شامل تمام مشتریانی می شود که دارای نیازها یا خواسته های مشابه بوده و برای ارضای آن نیازها یا خواسته ها اقدام به مبادله و معامله می کند، بنابر این وسعت بازار بستگی به تعداد افرادی دارد که برای خرید کالا آمادگی دارند. یعنی کسانی که به داشتن کالا علاقمند بوده، منابع لازم را برای این کار ( خرید کالا) در اختیار داشته باشند و تمایل به انجام مبادله از خود نشان دهند. ازدیدگاه اقتصاددانان، بازار عبارتست از مجموعه ای از خریداران و فروشندگانی که کالای معین را با یکدیگر مبادله می کنند. مانند: بازار مسکن، بازار غلّه، بازار آهن و …

  • افت فشار در سیستم لوله کشی

    افت فشار در سیستم لوله کشی,دان,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پایان نامه ارشد,دانلود پایان نامه کارشناسی,دانلود پرسشنامه,دانلود پروپوزال,دانلود پروژه,دانلود پروژه پایانی,دانلود تحقیق,دانلود فایل,دانلود کتاب,دانلود گزارش کار آزمایشگاه افت فشار در سیستم لوله کشی,دانلود گزارش کار آموزی,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه…

  • دانلود پاورپوینت ابزار، نهاد و بازارهای مالی

    ا,ابزار مالی,انواع ابزار مالی,انواع ابزار مالی بر اساس فاصله از دارایی‌های واقعی,انواع دارایی,انواع نهادهای مالی,انواع و نقش بازارهای مالی در تأمین منابع مالی,انواع و نقش نهادهای مالی در تجهیز سرمایه,بازیگران عمدۀ سیستم مالی,داراییهای مالی,دانلود پاورپوینت ابزار، نهاد و بازارهای مالی,نقش…

  • مقاله کاربرد تئوری سبد سرمایه گذاری مشتری

    مقاله کاربرد تئوری سبد سرمایه گذاری مشتری دانلود فایل مقاله کاربرد تئوری سبد سرمایه گذاری مشتری كاربرد تئوری سبد سرمایه گذاری مشتری (مجموعه سرمایه گذاری مشتری) مقاله ترجمه شده یك بررسی تجربی معرفی : نظریه سرمایه گذاری چون اولین باردر…

  • رابطه بین صنایع دستی و توریسم در استان اصفهان و معرفی صنایع دستی رایج و منسوخ و کم رونق اصفهان

    پایان نامه و پروژه پایانی رابطه بین صنایع دستی و توریسم در استان اصفهان و معرفی صنایع دستی رایج و منسوخ و کم رونق اصفهان,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پایان نامه ارشد,دانلود پایان نامه کارشناسی,دانلود پروپوزال,دانلود پروژه,دانلود پروژه پایانی,دانلود تحقیق,دانلود…

  • گزارش کار آزمایش مركز برش ( آزمایشگاه مقاومت مصالح )

    آزمایش برش,دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی,گزارش کار آزمایش مركز برش ( آزمایشگاه مقاومت مصالح ) دانلود فایل دانلود گزارش کار آزمایش مركز برش ( آزمایشگاه…

  • گزارش کارآموزی مدیریت، نظارت و اجرای نقشه های ساختمانی اسکلت فلزی

    اسکلت فلزی,دانلود گزارش کارآموزی مدیریت، نظارت و اجرای نقشه های ساختمانی اسکلت فلزی,کاراموزی مدیریت، نظارت و اجرای نقشه های ساختمانی اسکلت فلزی,کارورزی مدیریت، نظارت و اجرای نقشه های ساختمانی اسکلت فلزی,گزارش کارآموزی مدیریت، نظارت و اجرای نقشه های ساختمانی اسکلت…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلال لجبازی و نافرمانی کودکان

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلال لجبازی و نافرمانی کودکان دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش اختلال لجبازی و نافرمانی کودکان در  55 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و…

  • بازتاب وقایع سیاسی از صدور فرمان مشروطیت تا پایان سلسلة قاجاریه در شعر شاعران دوران

    بازتاب وقایع سیاسی از صدور فرمان مشروطیت تا پایان سلسلة قاجاریه در شعر شاعران دوران,تا پایان سلسلة قاجاریه در شعر شاعران دوران,دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود کتاب,دانلود مقاله,دانلود مقاله بازتاب وقایع سیاسی از صدور…

  • ترجمه مقاله انواع حافظه های سخت افزاری کامپیوتر

    ترجمه مقاله انواع حافظه های سخت افزاری کامپیوتر,دانلود ترجمه مقاله انواع حافظه کامپیوتر دانلود فایل تحقیق با موضوع حافظه های سخت افزاری Table of contents عنوان مطالب 1-memory…………………………………..3   حافظه                                   2-Types of memory…………………… .4   انواع حافظه                               3-Types of secondary memory…….6…

  • پایان نامه توصیف و اولویت بندی عوامل انگیزش شغلی معلمان تربیت‌بدنی نیشابور براساس نظریه هرزبرگ

    اولویت بندی عوامل انگیزش شغلی معلمان تربیت‌بدنی نیشابور براساس نظریه هرزبرگ,پایان نامه توصیف و اولویت بندی عوامل انگیزش شغلی معلمان تربیت‌بدنی نیشابور براساس نظریه هرزبرگ,توصیف و اولویت بندی عوامل انگیزش شغلی معلمان تربیت‌بدنی نیشابور براساس نظریه هرزبرگ دانلود فایل پایان…

  • بررسی میزان افکار اضطرابی در سخنرانی (گفتار) دانشجویان محقق اردبیلی

    بررسی میزان افکار اضطرابی در سخنرانی (گفتار) دانشجویان محقق اردبیلی,پایان نامه بررسی میزان افکار اضطرابی در سخنرانی (گفتار) دانشجویان محقق اردبیلی,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پایان نامه ارشد,دانلود پایان نامه کارشناسی,دانلود پرسشنامه,دانلود پروپوزال,دانلود پروژه,دانلود پروژه پایانی,دانلود تحقیق,دانلود فایل,دانلود کتاب,دانلود گزارش…

  • تحقیق مشکلات روحی روانی و راهکارهای درمان

    تحقیق مشکلات روحی روانی و راهکارهای درمان,دانلود مقاله راه های حل مشکل روحی,مقاله مشکلات روانی دانلود فایل چكیده رابطه جسم و روان (جسم و رفتار) آن چنان نزدیک است که روان را « مجموعه تجربه انسانی که تابع یک نظام عصبی…

  • گزارش کاراموزی شرکت میسان

    دانلود گزارش کارآموزی شرکت میسان,شرکت,کاراموزی شرکت میسان,کارورزی شرکت میسان,گزارش کاراموزی شرکت میسان,میسان دانلود فایل گزارش کاراموزی شرکت میسان در  99 صفحه ورد قابل ویرایش فصل اول : آشنای کلی با مکان کار آموزی و شرکت میسان                                          4 فصل دوم :…

  • پاورپوینت استهلاک سرمایه (ویژه ارائه کلاسی درس تئوری حسابداری)

    پاورپوینت استهلاک سرمایه (ویژه ارائه کلاسی درس تئوری حسابداری),تعریف استهلاک براساس دیدگاه سیستماتیک ومعقول,تعیین قیمت خدمات بهای تمام شده تاریخی یا هزینه جاری؟,دانلود پاورپوینت استهلاک سرمایه,روش مبتنی بر نقش دارایی در ایجاد,کاهش توان دارایی در ارائه خدمات بالقوه,کاهش در ارائه…

  • احكام طلاق رجعی در قرآن

    احكام طلاق,احكام طلاق رجعی,احكام طلاق رجعی در قرآن دانلود فایل احكام طلاق رجعی در قرآن منظور از" طلاق رجعى" طلاقى است كه براى اولین و یا دومین بار صورت مى گیرد، و تصمیم بر جدایى از ناحیه مرد است به…

  • پروپوزال اختلالات روانی و متغیرهای مرتبط با آن در بین مراجعین به بیمارستان تخصصی روانپزشکی

    اختلالات روانی و متغیرهای مرتبط,بیمارستان تخصصی روانپزشکی,پروپوزال اختلالات روانی,پروپوزال اختلالات روانی و متغیرهای مرتبط با آن در بین مراجعین به بیمارستان تخصصی روانپزشکی دانلود فایل پروپوزال اختلالات روانی و متغیرهای مرتبط با آن در بین مراجعین به بیمارستان تخصصی روانپزشکی…

  • پایان نامه تحلیل استاتیكی و دینامیكی پایه های مخازن در ارتفاع گاز فشرده و بهینه‌سازی آنها برای شرایط طوفان و زلزله

    ارتفاع گاز فشرده و بهینه‌سازی آنها برای شرایط طوفان و زلزله,پایان نامه تحلیل استاتیكی و دینامیكی,پایان نامه تحلیل استاتیكی و دینامیكی پایه های مخازن در ارتفاع گاز فشرده و بهینه‌سازی آنها برای شرایط طوفان و زلزله,پایه های مخازن در ارتفاع…

  • بروشور سن غلات

    بروشور سن غلات دانلود فایل بروشور سن غلات شکل شناسی : طول حشره کامل 8-12.8 و عرض آن 5-8 میلیمتر میباشد. شاخک 5 بندی و پنجه پاها 3 بندی است.رنگ عمومی آن زرد تا قهوه ای ست.سر حشره مثلثی و…

  • تحقیق كتاب البیان آیت الله العظمی سید ابوالقاسم خوئی به صورت تفصیلی

    تحقیق كتاب البیان آیت الله العظمی سید ابوالقاسم خوئی به صورت تفصیلی,دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود تحقیق كتاب البیان آیت الله العظمی سید ابوالقاسم خوئی به صورت تفصیلی,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در…

  • مقاله جایگاه فیبر و ادوات نوری در شبکه مخابراتی نسل آینده (NGN)

    پایان نامه جایگاه فیبر و ادوات نوری در شبکه مخابراتی نسل آینده (NGN),جایگاه فیبر و ادوات نوری در شبکه مخابراتی نسل آینده (NGN),مقاله جایگاه فیبر و ادوات نوری در شبکه مخابراتی نسل آینده (NGN) دانلود فایل جایگاه فیبر و ادوات…

  • تحقیق بررسی آنتی اکسیدان ها و اکسیداسیون روغن‌ها و چربی‌ها و چای

    آنتی اکسیدان ها و اکسیداسیون روغن‌ها و چربی‌ها,اثر کی لیت کنندگی عصاره چای,اکسیداسیون آنزیمی,اکسیداسیون روغن‌ها و چربی‌ها,تحقیق بررسی آنتی اکسیدان ها و اکسیداسیون روغن‌ها و چربی‌ها و چای,طبقه‌بندی آنتی‌اکسیدان‌ها دانلود فایل تحقیق بررسی آنتی اکسیدان ها و  اکسیداسیون روغن‌ها و…

  • پایان نامه بررسی رابطه فرصت های سرمایه گذاری بر سود در شرکتهای ایرانی

    بررسی رابطه فرصت های سرمایه گذاری,پایان نامه بررسی رابطه فرصت های سرمایه گذاری بر سود در شرکتهای ایرانی,تحقیق بررسی رابطه فرصت های سرمایه گذاری بر سود در شرکتهای ایرانی,دانلود تحقیق بررسی رابطه فرصت های سرمایه گذاری,رابطه فرصت های سرمایه گذاری…

  • پاورپوینت نقش های پیام رسانی gpcrs در رونویسی ژن و بیولوژی سرطان

    پاورپوینت نقش های پیام رسانی gpcrs در رونویسی ژن و بیولوژی سرطان دانلود فایل پاورپوینت نقش های پیام رسانی gpcrs در رونویسی ژن و بیولوژی سرطان GPCRs      G Proteins    GPCR in cell proliferation & cancer   GPCRs…

  • ماهیت مدیریت منابع انسانی(فصل اول کتاب مدیریت منابع انسانی سعادت)

    دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پاورپوینت ماهیت مدیریت منابع انسانی ( فصل اول کتاب مدیریت منابع انسانی ابطحی),دانلود پایان نامه,دانلود پایان نامه ارشد,دانلود پایان نامه کارشناسی,دانلود پرسشنامه,دانلود پروپوزال,دانلود پروژه,دانلود پروژه پایانی,دانلود تحقیق,دانلود فایل,دانلود ک,دانلود گزارش کار آموزی,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,ماهیت مدیریت منابع…

  • پایان نامه آلگوریتم ژنتیك در زبان برنامه نویسی ++C

    آلگوریتم ژنتیك در زبان برنامه نویسی C,پایان نامه آلگوریتم ژنتیك در زبان برنامه نویسی ++C,پروژه آلگوریتم ژنتیك در زبان برنامه نویسی C,تحقیق آلگوریتم ژنتیك در زبان برنامه نویسی C,دانلود آلگوریتم ژنتیك در زبان برنامه نویسی C,مقاله آلگوریتم ژنتیك در زبان…

  • طرح توجیهی و پروژه کارآفرینی تولید و اجرای قالب های فلزی

    Entreprendre,پروژه کارآفرینی تولید و اجرای قالب های فلزی,تولید و اجرای قالب های فلزی,طرح توجیهی تولید و اجرای قالب های فلزی,طرح توجیهی و پروژه کارآفرینی تولید و اجرای قالب های فلزی دانلود فایل طرح توجیهی و پروژه کارآفرینی تولید و اجرای…

  • بررسی ساختار و نحوه عملکرد سیستم های کنترل صنعتی

    بررسی ساختار و نحوه عملکرد سیستم های کنترل صنعتی,دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود تحقیق,دانلود تحقیق بررسی ساختار و نحوه عملکرد سیستم های کنترل صنعتی,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود کتاب,دانلود مدیریت,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد…

  • پایان نامه جبران سازی اثر تزویج متقابل المان ها در آنتن های آرایه ای تطبیقی

    پایان نامه جبران سازی اثر تزویج متقابل المان ها در آنتن های آرایه ای تطبیقی دانلود فایل پایان نامه جبران سازی اثر تزویج متقابل المان ها در آنتن های آرایه ای تطبیقی چکیده: عملکرد آنتن آرایه ای تطبیقی توسط اعوجاج…

  • پاورپوینت خلاقیت و نوآوری

    پاورپوینت خلاقیت و نوآوری دانلود فایل پاورپوینت خلاقیت و نوآوری qتعریف خلاقیت vخلاقیت عبارت است از به کار گیری تواناییهای ذهنی برای ایجاد یک فکر یا مفهوم جدید. vبروز خلاقیت در هر فعالیتی قابل انتظار است و محدود به هیچ…

  • مجموعه اثرات تنش آب روی رشد ، رنگدانه ها و جذب دی اکسید کربن 14 در سه رقم سورگوم

    دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود مجموعه اثرات تنش آب روی رشد ، رنگدانه ها و جذب دی اکسید کربن 14 در سه رقم سورگوم,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی,مجموعه اثرات…

  • کار افرینی با کاشت فلفل رنگی در گلخانه

    کار افرینی با کاشت فلفل رنگی در گلخانه دانلود فایل كشت فلفل رنگی در گلخانه فلفل رنگی با دارا بودن ۱۲ برابر ویتامین c نسبت به پرتقال یكی از پر مصرف ترین سبزیجات در اروپا و آمریكا می باشد كه…

  • پایان نامه بررسی ارزیابی كار و زمان برج تقطیر شركت بهفام شیمی تهران

    پایان نامه بررسی ارزیابی كار و زمان برج تقطیر شركت بهفام شیمی تهران دانلود فایل پایان نامه  بررسی ارزیابی كار و زمان برج تقطیر شركت بهفام شیمی تهران فهرست مطالب عنوان .......................................................................................................... صفحه چکیده .......................................................................................................... فصل اول – کلیات تحقیق…

  • مقاله فرهنگ و شخصیت

    احترام، توهین و تجاوز و تعرض فراخوانده,تخلفات فرهنگی,تفاوت های فرهنگی در ارزش های اخلاقی,تفاوت های فرهنگی در تكامل نفس,تفاوت های فرهنگی در خودپنداره,حوزه ی فرهنگی و اجتماعی,روان شناسی شخصیت فرهنگی چیست,روش های جفتگیری فراخوانده و تجارب اولیه,سه رویكرد عمده ی…

  • اعتباریابی پرسشنامه هوش هیجانی بار-اُن در جمعیت دانش آموزی شهر یزد در سال تحصیلی 87-1386

    اعتباریابی پرسشنامه هوش هیجانی بار-اُن در جمعیت دانش آموزی شهر یزد در سال تحصیلی 87-1386,اعتباریابی پرسشنامه هوش هیجانی باراُن در جمعیت دانش آموزی شهر یزد در سال تحصیلی 871386 دانلود فایل اعتباریابی پرسشنامه هوش هیجانی بار-اُن در جمعیت دانش آموزی…

  • پروژه مالی شرکت کنسرو کرج شوبران

    پروژه مالی شرکت کنسرو کرج شوبران,تحقیق مالی شرکت کنسرو کرج شوبران,دانلود تحقیق مالی شرکت کنسرو کرج شوبران,شرکت,شوبران,کرج,کنسرو,مالی,مقاله مالی شرکت کنسرو کرج شوبران دانلود فایل پروژه مالی  شرکت  کنسرو کرج شوبران در 43 صفحه ورد قابل ویرایش مقدمه آدمی در اوایل…