پایان نامه بررسی و تحلیل اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم

اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم,بازاریابی بازاریابی مستقیم,پایان نامه اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم,پایان نامه بررسی و تحلیل اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم,تحقیق اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم,تقسیم بازار و تعیین بازار هدف,دانلود پایان نامه اصول بازاریابی و بازاریابی

دانلود فایل

پایان نامه بررسی  و تحلیل اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم در 155 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc مقدمه امروزه، درصد بسیار بالایی از محصولات جدید،  محکوم به شکست هستند. تنها بیست سال قبل،  نسبت شکست به موفقیت،  بسیار پایین تر بود. سوال این است که این روزها،  موفق شدن از طریق محصول جدید،  چرا تا این حد دشوار است. بازاریابی در قرن بیست و یکم،  مشابه دهه های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ میلادی نیست.اکنون برای تأمین هر نیازی،  محصولی وجود دارد. خواسته ها و نیازهای مشتریان،  بیش از حد برآورده می شود. آنها بیش از همتایان قدیمی خود راضی هستند. در اکثر بازارهای توسعه یافته،  آنها بیش از همتایان قدیمی خود راضی هستند. در اکثر بازارهای توسعه یافته، ‌مقدمات و اصول استراتژیک بازاریابی – بخش بندی،  هدف گیری و جایگاهی – محدودیت هایی را به عنوان مکانیزم ایجاد مزایای رقابتی نشان می دهد که می توان همان ها را به فرصت های کسب و کار تولید و عرضه محصولات جدید تبدیل کرد. تمام کارکنان مؤسسات باید درباره تعیین و تقسیم یک بازار و تولید محصولات و خدماتی که قسمت هایی از بازار برآورده می کنند بعنوان هدف انتخاب شده اند،  شناخت لازم را کسب کنند. به گفته آقای دیوید پاکارد( از شرکت هیولت پاکارد) « اهمیت بازاریابی بیش از آن است که انجام آن فقط بر عهده واحد بازاریابی گذاشته شود» در همین خصوص،  پرفسور استفان برنت اضافه می کند: « در یک مؤسسه که بدنبال تحقق بازاریابی درست استف دشوار است که کارکنان قسمت بازاریابی را تشخیص دهید،  در چنین مؤسسه ای،  تصمیمات هر فرد،  اساساً از نحوه  اثر گذاری آن تصمیم بر مصرف کننده متأثر می شود». بازاریابی وظایف متعددی را بر عهده دارد: شناسایی نیازها و خواسته ها،  تعیین بازارهای هدفی که مؤسسه به بهترین نحو ممکن قادر است به آنها خدمت کند. طراحی کالاها، خدمات و برنامه های زمانبندی شده برای ارائه خدمت به این بازارها و بالاخره فراخوانی کلیه افراد درون سازمان به اینکه « مشتریان فکر کرده و به آنها خدمت کنند». از دیدگاه اجتماعی، وظیفه بازاریابی این است که نیازهای مادی جامعه را با الگوهای اقتصادی پیوند داده و نیازهای جامعه را پاسخ دهد. پروژه حاضر در هفت فصل تهیه گردیده است که فصول ۱ تا ۷ به مفاهیم کلی بازاریابی – تنظیم بازار و تعیین بازار هدف، مدیریت محصول، آمیخته های بازاریابی، کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان  و سیستم توزیع و بازاریابی خلاق و بازاریابی مستقیم توضیح گردیده است. فصل اول: کلیات بازاریابی تعریف بازاریابی و مفاهیم اصولی بازاریابی تعریف های گوناگونی برای بازاریابی وجود دارد که در زیر به چند مورد آن اشاره شده ، چند تعریف را ذکر می کنیم و سپس به تعریف بازاریابی آنگونه که مورد قبول بسیاری از متخصصین بازاریابی است می پردازیم. بازاریابی: شامل فعالیتهایی می شود که جریان کالا را از تولید کننده پست مصرف کننده می رساند. در بازاریابی کالا از محلی به محلی دیگر تغییر مکان یافته، انبار شده و تغییر مالکیت می دهد. بازاریابی یعنی جستجو برای یافتن مناسب ترین بازار و بخش هایی که سازمان می تواند در آنجا به صورت مفید تر و مؤثرتر حضور یافته و پاسخ گوی نیازها و خواسته های مردم باشد. تعریف بازاریابی: بازاریابی عبارتست از مجموعه ای از فعالیتهای انسانی در جهت تأمین نیازها و خواسته های افراد از طریق فرآیند مبادلات. این تعریف از بازاریابی بر اساس مفاهیم نیازها، خواسته ها و تقاضا، کالا، سودمندی ( مطلوبیت) ارزش و رضایت، مبادله، معامله، روابط، بازاریابی و بازاریاب استوار است که در نمودار زیر( ۱-۱) نشان داده شده و ذیلاً مورد بحث قرار می گیرد. فهرست  مقدمه   ۱فصل اول: کلیات بازاریابی   ۳تعریف بازاریابی   ۳۱- نیازها، خوسته ها، تقاضاها   ۴۲- محصولات   ۵۳-سود بخشی – ارزش – رضایت   ۵۴- مبادله- معاملات- روابط   ۶۵- بازارها   ۷۶- بازاریابی و بازاریاب   ۸فلسفه بازاریابی   ۸۱-دیدگاه تولید یا تولید مدار   ۸۲-دیدگاه کالا،‌کالا مدار (محصول)   ۹۳- دیدگاه فروش، فروش مدار   ۹۴-دیدگاه بازاریابی   ۱۰دیدگاه بازاریابی بر ۴ اصل استوار است:   ۱۰دیدگاه بازاریابی اجتماعی   ۱۰پذیرفته شدن سریع بازاریابی   ۱۱۱-  در بخش بازرگانی   ۱۱۲- در بخش غیر انتفاعی   ۱۲۳- بخش غیر بازرگانی   ۱۲فصل  دوم: تقسیم بازار و تعیین بازار هدف   ۱۳تقسیم بازار و تعیین بازار هدف   ۱۳تقسیم بندی بازار چیست؟   ۱۴معیار های تقسیم بازار   ۱۵روش ها و متغیرهای تقسیم بازار   ۱۶تقسیم بازار بر اساس متغیر های جغرافیایی   ۱۶تقسیم بازار بر اساس متغیرهای جمعیت شناختی   ۱۷تقسیم بازار بر اساس عوامل روان شناختی   ۱۸تقسم بازار بر اساس عوامل رفتاری   ۲۰انتخاب بازار هدف برای متمرکز کردن فعالیت   ۲۳استراتژیهای مختلف انتخاب بازار هدف   ۲۴عوامل مؤثر در انتخاب استراتژی بازاریابی   ۲۷عملکرد موفقیت آمیز دو شرکت با تقسیم بازار و انتخاب بازار هدف   ۲۹فصل سوم: مدیریت محصول   ۳۲تعاریف   ۳۲نکات مهم در مورد یک محصول:   ۳۴۱)دوره ی قبل از معرفی یا دوره ی ایجاد محصول   ۳۶۲) مرحله ی مصرف محصول( introduction)   ۳۶۳) مرحله رشد(Growth)   ۳۶۴) مرحله بلوغ( Matyrity)   ۳۶۵) مرحله ی نزول(Decline)   ۳۶نمونه سؤال:   ۳۷مراحل مختلف پذیرش نوآوری ( سازگاری با کالای جدید)   ۳۸کالای مصرفی   ۳۹الف) کالاهای سهل الوصول   ۳۹ب) کالاهای انتخابی   ۳۹ج) کالاهای مخصوص   ۳۹طبقه بندی کالاهای صنعتی   ۴۰استراتژی محصول جدید:« برای محصول جدید استراتژی ما چیست؟»   ۴۲مراحل اصلی ایجاد یک محصول جدید   ۴۲شناخت بازار محصول   ۴۵نامگذاری کالا   ۴۹ویژگیهای یک نام خوب   ۵۰دلایل نامگذاری   ۵۱سیاست نامگذاری(خط مشی)   ۵۱بسته بندی   ۵۲فصل چهارم: کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان   ۵۳جدیدترین قلمرو در بازاریابی   ۵۳مفهوم جدید کیفیت   ۵۴مدیریت کیفیت فراگیر یا جامع   ۵۵مفهوم جدید خدمت به مشتریان   ۵۵اهمیت کیفیت محصول ارائه خدمات به مشتریان   ۵۶تأثیر کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان در«آمیخته بازاریابی»   ۵۹بر نامه ای برای ارائه خدمات به مشتریان   ۶۱مرحله اول : انتظارات مشتریان را درک کنید.   ۶۲مرحله دوم: برای مشتریان اولویت برقرار نمایید:   ۶۵مرحله سوم: اهداف خدمت را تعریف کنید   ۶۵مرحله چهارم: در تمام سطوح سازمان تعهد به ارائه خدمات را ایجاد نمائید   ۶۶مرحله پنجم : انتظارات مطلوب در مشتریان ایجاد کنید   ۶۷مرحله ششم: ساختاری بنیادی برای ارائه خدمات ایجاد نمایید   ۶۷مرحله هفتم: کارکنان را پرورش دهید   ۶۸مرحله هشتم: رضایت مشتریان را اندازه گیری کنید   ۶۹مرحله نهم: در جستجوی شکایت کنندگان برآیید   ۶۹فصل پنجم: سیستم توزیع و فروش   ۷۰کانال توزیع   ۷۰علل بکارگیری واسطه ها و نقش آنها:   ۷۰وظایف کانال توزیع   ۷۰نقش و وظایف عمده فروش در بازاریابی   ۷۵انواع مختلف عمده فروشان   ۷۶طبقه بندی خرده فروشان از نظر کنترل شعب   ۷۷طبقه بندی خرده فروشی بر اساس غیر فروشگاهی   ۷۸خرده فروشی   ۷۹انواع مختلف خرده فروش   ۷۹الف) طبقه بندی خرده فروشی از نظر میزان خدمت یا سرویس   ۷۹ب) طبقه بندی خرده فروشان از نظر تنوع محصولاتی که ارائه می کنند   ۸۰ج) طبقه بندی خرده فروشی از نظر قیمت   ۸۱سیستم ارتباطات بازاریابی   ۸۱عوامل فرآیند ارتباطات   ۸۴استراتژی کشش و رانش( تهاجمی)   ۸۵استراتژی رانش   ۸۵فصل ششم: بازاریابی خلاق   ۸۶… ۱- نیازها، خوسته ها، تقاضاها اساسی ترین مفهوم که در بازاریابی وجود دارد نیازهای انسانی است که به صورت زیر تعریفمی گردد. نیاز: حالت محرومیت از چیزی در شخصی می باشد. به عبارت دیگر نیاز حالت تنشی است که در نتیجه کمبود آن در انسان؛ اختلال تعادل جسمی یا درونی پدیدار می گردد. با از بین رفتن این کمبود یا اختلال، نیاز مربوط از بین خواهد رفت. انسان برای ادامه ی زندگی نیاز به غذا، مسکن، لباس، تعلق اجتماعی، احترام و چیزهای دیگر این نیازها از درون بشر سرچشمه می گیرندو جامعه  یا سازمانهای تجارتی ایجاد کننده آنها نیستند.  خواسته ها: تمایلات انسان برای ارضاء کننده های خاص از نیازها می باشد، یک فرد آمریکایی به غذا نیاز دارد و همبرگر می خواهد، احتیاج به لباس دارد و خواستار کت وشلوار و کراوات است. در جامعه ای دیگر این نیازها به طرق دیگری ارضاء می شوند. یک فرد از یک کشور آفریقایی خواستار انبه برای رفع گرسنگی و لنگی ساده برای پوشش می باشد در حالیکه نیازهای انسان محدود است، واسته های او نامحدود است. خواسته های انسان توسط عوامل فرهنگی، اجتماعی و … شکل داده می شود و دائماً در حال تغییر و تحول است. تقاضا ها: خواسته های مردم برای کالاهای خاصی است که قادر به خرید آنها می باشند. اگر چه خواسته هاب انسانها نامحدود است ولی منابع مالی شان محدود می باشد. بنابراین آنها کالای را انتخابی می کنند که با توجه به قمیت آنها بالاترین درجه ی رضایت را تأمین نماید، بسیاری از افراد اتومبیل کادیلاک می خواهند اما فقط تعداد کمی از آنها توانایی خرید آن را دارند. بنابراین مؤسسات تجاری باید نه فقط تعداد افرادی که محصولات آنها را می خواهند، بلکه کسانی که مایل و قادر به خرید آنها می باشند را مورد بررسی و توجه قرار دهند. ۲- محصولات انسان ها ، نیاز ها و خواسته های خود را با محصولات ارضاء می کنند، بنابراین محصول را به مفهوم وسیع می توان چنین تعریف کرد: هر چیز که جهت ارضاء ‌نیازها و خواسته های مردم ارائه شود محصول، نامیده می شود. محصول می تواند یک جسم فیزیکی ( مانند تعمیر اتومبیل) باشد. در رابطه با یک خواسته، یک محصول درجات مختلفی از تامین نیازها را دارا می باشد. جنسی که خواسته شما کاملاً ارضاء نمایند یک محصول ایده ال نامیده می شود. تولید کنندگان محصول ایده آل علاقمندان و سعی می کنند محصولی را عرضه نمایند که با خواسته های مصرف کنندگان مطابقت داشته باشند. ۳- سود بخشی – ارزش – رضایت سودبخشی، عبارتست از برآورد مشتری از میزان توانائی یک محصول در ارضای نیاز وی برای انتخاب یک محصول، ‌مشتری سود بخشی محصولات را در ارضاء نیاز خود برآورد می کند و با توجه به توان مالی خود محصولی را انتخاب می کنند تا بهترین ارزش و بالاترین درجه ی رضایت را بدست آورد. ۴- مبادله- معاملات- روابط بازاریابی زمانی پدید آمد که مردم در خصوص ارضاء نیازها و خواسته های خود از طریق فرایند مبادله تصمیم می گیرند. مبادله:روشی است که مردم از طریق آن کالای مورد نیاز خود را به طور منطقی بدست می آورند. در روش مبادله، یک فرد با ارائه منابع ارزشمند خود از قبیل پول،‌کالا و خدمت کالای مورد نیاز خود را بدست می آورد. بازاریابی از روش مبادله ناشی می شود. مبادله هنگامی صورت می گیرد که در ازاء جنسی که خواسته می شود چیزی داده می شود. برای انجام مبادله ۵ شرط مفروض است: الف) برای هر مبادله حداقل ۲ طرف وجود دارد. ب) هر یک از طرفین چیزی دارد که ممکن است برای دیگری ارزشمند باشد. ج) هر یک از طرفین قادر به برقراری ارتباط و تحویل محصول می باشد. د) هر یک از طرفین در قبول یا رد پیشنهاد طرف مختار می باشد. ه) هر یک از طرفین باور دارد که به نفع طرفین است که با طرف دیگر مبادله کند. پس مبادله یک فرآیند است نه یک رویداد: شرکتها سوابقی از کلیه ی معاملات خود را نگهداری می کنند وقتیکه دو نفر درگیر یک مبادله می شوند، معنی آن این است که آنها جهت رسیدن به توافقی وارد گفتگو می شوند، اگر توافقی به وقوع پیوست، معامله انجام می شود. پس واحد اندازه گیری مبادله، معامله می باشد « در معامله ممکن است ارزش  داده ها و ستاده ها برابر نباشد، اما در مبادلات ارزش داده ها و ستاده ها تقریباً برابرند». معامله: بخش کوچکی ازیک ایده ی بزرگ به نام رابطه است. بازاریان کاردان و زیرک سعی می کنند یک رابطه ی بلند مدت و مطمئن با مشتریان، توزیع کنندگان، واسطه ها و تامین کنندگان مواد اولیه برقرار سازند. این امر با ارائه ی کالا با کیفیت مطلوب، خدمات خوب و قیمت مناسب به طرف دیگر، در طول زمان میسّر می گردد. یک رابطه ی خوب و قابل اطمینان موجب صرفه جویی در هزینه و وقت می شود و لازم نیست که هر بار برای انجام معامله، طرفین به گفتگو بنشینند، زیرا معامله بصورت امری عادی، در می آید. ۵- بازارها بررسی مفهوم مبادله و معامله، ما را بسوی مفهوم بازار سوق می دهد. بازار شامل تمام مشتریانی می شود که دارای نیازها یا خواسته های مشابه بوده و برای ارضای آن نیازها یا خواسته ها اقدام به مبادله و معامله می کند، بنابر این وسعت بازار بستگی به تعداد افرادی دارد که برای خرید کالا آمادگی دارند. یعنی کسانی که به داشتن کالا علاقمند بوده، منابع لازم را برای این کار ( خرید کالا) در اختیار داشته باشند و تمایل به انجام مبادله از خود نشان دهند. ازدیدگاه اقتصاددانان، بازار عبارتست از مجموعه ای از خریداران و فروشندگانی که کالای معین را با یکدیگر مبادله می کنند. مانند: بازار مسکن، بازار غلّه، بازار آهن و …

  • پاورپوینت سیستم های اطلاعاتی راهبردی

    برنام,پاورپوینت سیستم های اطلاعاتی راهبردی,چارچوب باکس و تریسی,چارچوب تحلیلی و کاربردی مک فارلنز,چارچوب رقابتی پورتر,چارچوپ پورتر و مایلر,چارچوپ چرخه زندگی مشتری,دانلود پاورپوینت سیستم های اطلاعاتی راهبردی,راهبرد های عمومی سه گانه پورتر,زنجیره ارزش پورتر,سیستم های اطلاعاتی راهبردی,مدل عوامل پنجگانه,مدل های سیستم…

  • سمینار نتیرات زدایی از آب اشامیدنی به روش تبادل یونی

    پایان نامه نتیرات زدایی از آب اشامیدنی به روش تبادل یونی,پروژه نتیرات زدایی از آب اشامیدنی به روش تبادل یونی,تحقیق نتیرات زدایی از آب اشامیدنی به روش تبادل یونی,سمینار نتیرات زدایی از آب اشامیدنی به روش تبادل یونی,نتیرات زدایی از…

  • پایان نامه شناخت و فراشناخت

    پایان نامه شناخت و فراشناخت دانلود فایل پایان نامه شناخت و فراشناخت مقدمه : شناخت و فراشناخت از جمله مقولاتی هستند كه در اكثر فعالیت هایمان با آنها سر و كار داریم . در این پژوهش سعی بر این بوده…

  • بخش فشرده که در شرایط مختلف اقیانوسی و باتی متریک

    بخش فشرده که در شرایط مختلف اقیانوسی و باتی متریک,دانلود بخش فشرده که در شرایط مختلف اقیانوسی و باتی متریک دانلود فایل نمونه ترجمه مقدمه بخش فشرده که در شرایط مختلف اقیانوسی[1] و باتی متریک(ژرفاسنجی)[2] رخ می­دهد و نقش مهمی…

  • حسابداری تكنولوژی جدید در سیستم های پرداخت قراردادی بیمارستان ها

    حسابداری تكنولوژی جدید در سیستم های پرداخت قراردادی بیمارستان ها,دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود حسابداری تكنولوژی جدید در سیستم های پرداخت قراردادی بیمارستان ها,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی دانلود…

  • پایان نامه بررسی سنجش معنوی با شادکامی در بین دانشجویان دانشگاه آزاد

    بررسی سنجش معنوی با شادکامی,پایان نامه بررسی سنجش معنوی با شادکامی در بین دانشجویان دانشگاه آزاد,پایان نامه کارشناسی بررسی سنجش معنوی با شادکامی در بین دانشجویان دانشگاه آزاد,شادکامی در بین دانشجویان دانشگاه آزاد دانلود فایل پایان نامه کارشناسی بررسی سنجش…

  • گزارش کارآموزی احداث داروخانه

    دانلود گزارش کارآموزی احداث داروخانه,کاراموزی احداث داروخانه,کارورزی احداث داروخانه,گزارش کارآموزی احداث داروخانه,گزارش کاراموزی احداث داروخانه دانلود فایل گزارش کارآموزی احداث داروخانه در11 صفحه ورد قابل ویرایش سرفصل ها: پس از فارغ التحصیل شدن باید اول در لیست نوبت داروخانه كه…

  • طرح تولید قالب های فلزی در ابعاد و اندازه مختلف برای ساختمان ها

    طرح تولید قالب های فلزی در ابعاد و اندازه مختلف برای ساختمان ها دانلود فایل بازاریابی صنعتی

  • پایان نامه بررسی ارزیابی رضایتمندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن در طی یك دوره یكساله و ارائه راهكارهایی برای بهبود آن

    پایان نامه بررسی ارزیابی رضایتمندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن در طی یك دوره یكساله و ارائه راهكارهایی برای بهبود آن,پروژه بررسی ارزیابی رضایتمندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن در طی یك دوره یكساله و ارائه راهكارهایی برای بهبود آن,مقاله…

  • نقش سد شیرین دره در توسعه کشاورزی دهستان اترک

    پایان نامه تحصیلی درجه کارشناسی ارشد جغرافیا (MA),نقش سد شیرین دره در توسعه کشاورزی دهستان اترک دانلود فایل پایان نامه تحصیلی درجه کارشناسی ارشد جغرافیا (M.A) نقش سد شیرین دره در توسعه کشاورزی دهستان اترک چکیده: پژوهش حاضر با عنوان…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش بهداشت و سلامت روانی

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش بهداشت و سلامت روانی دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش بهداشت و سلامت روانی در 37 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری…

  • مبانی نظری و پیشینه الگوی تدریس جیگ ساو

    مبانی نظری و پیشینه الگوی تدریس جیگ ساو دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش الگوی تدریس جیگ ساو (فصل دو) در 20 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی…

  • مقاله اهمیت توجه به اعتیاد زنان

    مقاله اهمیت توجه به اعتیاد زنان دانلود فایل آیا زنان باید در اولویت مبارزه با مواد مخدر قرار گیرند؟ امروزه به ویژه در دوران گسست و عبور از دوران پدرسالارانه روابط انسان‏ها در جامعه‏ای كه به جز خانواده و دولت…

  • کارآفرینی گالری هنر شرق

    کارآفرینی گالری هنر شرق دانلود فایل کارآفرینی گالری هنر شرق قسمتی از متن: نحوه تامین سرمایه  سرمایه اولیه ما توسط اعضای گروه كه از 6 عضو تشكیل شده است تامین می شود هر نفر از اعضا به مبلغ 5166666 ریال…

  • پاورپوینت بررسی زیر گروه های فریمن و خواص آنها

    بررسی زیر گروه های فریمن و خواص آنها,پاورپوینت بررسی زیر گروه های فریمن و خواص آنها,تحقیق بررسی زیر گروه های فریمن و خواص آنها,خواص فریمن,دانلود پاورپوینت بررسی زیر گروه های فریمن و خواص آنها,زیر گروه,فریمن,مقاله بررسی زیر گروه های فریمن…

  • مقاله بررسی اشعار و زندگینامه سهراب سپهری و تفسیر شعر صدای پای آب

    اشعار سهراب,شرح زندگی نامه سپهری,مقاله بررسی اشعار و زندگینامه سهراب سپهری و تفسیر شعر صدای پای آب,مقاله تفسیر شعر صدای پای آب سپهری دانلود فایل فایل حاضر دارای دو فایل مجزا میباشد: 1) تفسیـر و توضیح شعر صـدای پای آب…

  • مبانی نظری و پیشینه باورهای انگیزشی

    مبانی نظری و پیشینه باورهای انگیزشی دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه باورهای انگیزشی در 51 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx توضیحات: فصل دوم پایان نامه (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به…

  • پروژه کارآفرینی تولید پفک نمکی

    پروژه کارآفرینی تولید پفک نمکی,پروژه کارافرینی تولید پفک نمکی,پفک,توجیه اقتصادی تولید پفک نمکی,تولید,دانلود پروژه تولید پفک نمکی,دانلود کارآفرینی تولید پفک نمکی,طرح توجیه فنی تولید پفک نمکی,طرح توجیهی تولید پفک نمکی,کارآفرینی تولید پفک نمکی,نمک دانلود فایل [۳]

  • پاورپوینت مدیریت پورتفولیو(پورتفوی)

    بازده مورد انتظار پورتفوی,پاورپوینت مدیریت پورتفولیو(پورتفوی),پورتفوی کارآ,تعریف مدیریت پورتفوی,دانلود پاورپوینت مدیریت پورتفولیو(پورتفوی),ریسک پورتفوی,متنوع سازی,مدل انتخاب مدیریت پورتفوی مارکویتز,مدل تک شاخصی,مدل های چندشاخصی,مرز کارآ,مفروضات مدل مارکویتز,مفروضات نظریه بازار سرمایه,نظریه بازار سرمایه دانلود فایل عنوان: پاورپوینت مدیریت پورتفولیو(پورتفوی) دسته: حسابداری- مدیریت مالی…

  • پایان نامه بررسی حسابداری دولتی

    پایان نامه بررسی حسابداری دولتی,تهیه گزارشهای مالی,حسابداری تعهدی,حسابداری دولتی,دانلود پایان نامه حسابداری دولتی دانلود فایل پایان نامه بررسی حسابداری دولتی در 92 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc بخشی از متن : حسابداری دولتی نظامی است که اطلاعات مالی مربوط…

  • 7 مقاله مهندسی عمران 1

    7 مقاله مهندسی عمران 1,دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی دانلود فایل دانلود 7 مقاله مهندسی عمران 1 طرح اختلاط بهینه سازی 10 صفحه سازه فضا…

  • پروژه كنترل فرآیند آماری

    پروژه كنترل فرآیند آماری دانلود فایل كنترل فرآیند آماری فهرست مطالب عنوان ردیف آشنایی با شركت شتاب كار ............................................................................................................ تاریخچه پروژه SPC در شركت شتاب كار.................................................................................... مراحل انجام كار................................................................................................................................... 1-3 فصل اول ـ مفاهیم كلی........................................................................................................... 2-3 فصل دوم ـ مراحل…

  • پروژه بررسی تاثیر اضطراب در یادگیری دانش آموزان تیزهوش و عادی

    اضطراب,پایان نامه بررسی تاثیر اضطراب در یادگیری دانش آموزان تیزهوش و عادی,پروژه بررسی تاثیر اضطراب در یادگیری دانش آموزان تیزهوش و عادی,تاثیر,تحقیق بررسی تاثیر اضطراب در یادگیری دانش آموزان تیزهوش و عادی,دانلود پایان نامه بررسی تاثیر اضطراب در یادگیری دانش…

  • اهمیت بودجه برای دولت

    اهمیت بودجه,اهمیت بودجه برای دولت دانلود فایل مقدمه دورنمای بودجه بودجه اجرایی(قوه مجریه) بودجه تخصیص یافته (یا تخصیص بودجه) بودجه تخصیص نیافته (یا عدم تخصیص بودجه) مدیریت و اجرای بودجه اصلاحات بودجه ای گزارشگری بودجه چه وجوهی در بودجه دولت…

  • عنوان تحقیق : بررسی نسب وارث كودك ناشی از تلقیح مصنوعی

    بررسی نسب وارث كودك ناشی از تلقیح مصنوعی,عنوان تحقیق,عنوان تحقیق : بررسی نسب وارث كودك ناشی از تلقیح مصنوعی دانلود فایل [1]

  • تحقیق در مورد استان قزوین

    تحقیق در مورد استان قزوین دانلود فایل تحقیق در مورد استان قزوین بخشهایی از متن: استان قزوین با مساحتی معادل ۱۵۸۲۱ كیلومتر مربع در حوزه مركزی ایران بین ۴۸ درجه و ۴۴ دقیقه تا ۵۰ درجه و ۵۱ دقیقه طول…

  • 70 نمودار درختی نکات مهم کنکوری کتاب مدیریت عمومی الوانی

    70 نمودار درختی نکات مهم کنکوری کتاب مدیریت عمومی الوانی دانلود فایل 70 نمودار درختی نکات مهم کنکوری کتاب مدیریت عمومی الوانی 70 نمودار درختی نکات مهم کنکوری کتاب مدیریت عمومی الوانی که توسط رتبه برتر کشوری رشته مدیریت بازرگانی…

  • مقالةنیازهای كاركنان در فرآیند تولید

    مقالةنیازهای كاركنان در فرآیند تولید دانلود فایل مقالةنیازهای كاركنان در فرآیند تولید فهرست: شناخت نیازهای كاركنان در بازدهی فرآیند تولید مقدمه جایگاه نیروی انسانی  تاثیر حقوق و دستمزد بر انگیزه نیروی انسانی  ادبیات تحقیق  چارچوب نظری توجه به نیاز كاركنان…

  • فصل دوم پایان نامه درمورد نقش فناوری در آموزش و یادگیری

    فصل دوم پایان نامه درمورد نقش فناوری در آموزش و یادگیری دانلود فایل فصل دوم پایان نامه درمورد نقش فناوری در آموزش و یادگیری در 32 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد…

  • پژوهش سیستمهای اطلاعات مدیریت شرکت پست

    پایان نامه سیستم اطلاعات مدیریت شرکت پست,پژوهش سیستمهای اطلاعات مدیریت شرکت پست,تحقیق سیستمهای اطلا عات مدیریت شرکت پست,خرید فایل سیستم های اطلاعات مدیریت شرکت پست,دانلود پژوهش سیستم های اطلاعات مدیریت شرکت پست,سیستم اطلاعاتی برنامه ریزی نیرو,سیستمهای اطلاعات مدیریت شرکت پست,شكل…

  • ترجمه مقاله ابزار مالی برای تثبیت جریانهای نقدی آتی

    ترجمه مقاله ابزار مالی,ترجمه مقاله ابزار مالی برای تثبیت جریانهای نقدی آتی,ترجمه مقاله ابزار مالی برای جریانهای نقدی آتی,ترجمه مقاله ابزار مالی جریانهای نقدی آتی,ترجمه مقاله تثبیت جریانهای نقدی آتی دانلود فایل ترجمه مقاله ابزار مالی برای تثبیت جریانهای نقدی…

  • پایان نامه میزان نقش گیاهان آبزی در تولید ومصرف گازهای مختلف

    پایان نامه میزان نقش گیاهان آبزی در تولید ومصرف گازهای مختلف,تولید ومصرف گازهای مختلف,گیاهان آبزی در تولید ومصرف گازهای مختلف,میزان نقش گیاهان آبزی در تولید ومصرف گازهای مختلف,نقش گیاهان آبزی در تولید ومصرف گازهای مختلف دانلود فایل پایان نامه میزان…

  • دانلود پاورپوینت فرضیات بدیهی حسابرسی

    تأیید ، اثبات و گواهی,دانلود پاورپوینت فرضیات بدیهی حسابرسی,فرضیات بدیهی حسابرسی,فرضیات بدیهی رفتاری حسابرسی,فرضیات بدیهی کار کردی حسابرسی,ویژگی فرضیات بدیهی,ویژگی فرضیات بدیهی ازنظر چارلز وست چرچمن دانلود فایل عنوان: دانلود پاورپوینت فرضیات بدیهی حسابرسی دسته: حسابداری- مدیریت (ویژه ارائه کلاسی…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی بیمه

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی بیمه دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش بازاریابی بیمه در 37 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع…

  • پایان نامه بررسی تأثیر نگرشهای صمیمانه والدین بر تأئید و عزت نفس فرزندان مقطع سوم دبیرستان شهرستان ابهر

    پایان نامه بررسی تأثیر نگرشهای صمیمانه والدین بر تأیید و عزت نفس فرزندان مقطع سوم دبیرستان شهرستان رشت دانلود فایل پایان نامه بررسی تأثیر نگرشهای صمیمانه والدین بر تأئید و عزت نفس فرزندان مقطع سوم دبیرستان شهرستان ابهر مقدمه :…