پایان نامه بررسی و تحلیل اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم

اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم,بازاریابی بازاریابی مستقیم,پایان نامه اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم,پایان نامه بررسی و تحلیل اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم,تحقیق اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم,تقسیم بازار و تعیین بازار هدف,دانلود پایان نامه اصول بازاریابی و بازاریابی

دانلود فایل

پایان نامه بررسی  و تحلیل اصول بازاریابی و بازاریابی مستقیم در 155 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc مقدمه امروزه، درصد بسیار بالایی از محصولات جدید،  محکوم به شکست هستند. تنها بیست سال قبل،  نسبت شکست به موفقیت،  بسیار پایین تر بود. سوال این است که این روزها،  موفق شدن از طریق محصول جدید،  چرا تا این حد دشوار است. بازاریابی در قرن بیست و یکم،  مشابه دهه های ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ میلادی نیست.اکنون برای تأمین هر نیازی،  محصولی وجود دارد. خواسته ها و نیازهای مشتریان،  بیش از حد برآورده می شود. آنها بیش از همتایان قدیمی خود راضی هستند. در اکثر بازارهای توسعه یافته،  آنها بیش از همتایان قدیمی خود راضی هستند. در اکثر بازارهای توسعه یافته، ‌مقدمات و اصول استراتژیک بازاریابی – بخش بندی،  هدف گیری و جایگاهی – محدودیت هایی را به عنوان مکانیزم ایجاد مزایای رقابتی نشان می دهد که می توان همان ها را به فرصت های کسب و کار تولید و عرضه محصولات جدید تبدیل کرد. تمام کارکنان مؤسسات باید درباره تعیین و تقسیم یک بازار و تولید محصولات و خدماتی که قسمت هایی از بازار برآورده می کنند بعنوان هدف انتخاب شده اند،  شناخت لازم را کسب کنند. به گفته آقای دیوید پاکارد( از شرکت هیولت پاکارد) « اهمیت بازاریابی بیش از آن است که انجام آن فقط بر عهده واحد بازاریابی گذاشته شود» در همین خصوص،  پرفسور استفان برنت اضافه می کند: « در یک مؤسسه که بدنبال تحقق بازاریابی درست استف دشوار است که کارکنان قسمت بازاریابی را تشخیص دهید،  در چنین مؤسسه ای،  تصمیمات هر فرد،  اساساً از نحوه  اثر گذاری آن تصمیم بر مصرف کننده متأثر می شود». بازاریابی وظایف متعددی را بر عهده دارد: شناسایی نیازها و خواسته ها،  تعیین بازارهای هدفی که مؤسسه به بهترین نحو ممکن قادر است به آنها خدمت کند. طراحی کالاها، خدمات و برنامه های زمانبندی شده برای ارائه خدمت به این بازارها و بالاخره فراخوانی کلیه افراد درون سازمان به اینکه « مشتریان فکر کرده و به آنها خدمت کنند». از دیدگاه اجتماعی، وظیفه بازاریابی این است که نیازهای مادی جامعه را با الگوهای اقتصادی پیوند داده و نیازهای جامعه را پاسخ دهد. پروژه حاضر در هفت فصل تهیه گردیده است که فصول ۱ تا ۷ به مفاهیم کلی بازاریابی – تنظیم بازار و تعیین بازار هدف، مدیریت محصول، آمیخته های بازاریابی، کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان  و سیستم توزیع و بازاریابی خلاق و بازاریابی مستقیم توضیح گردیده است. فصل اول: کلیات بازاریابی تعریف بازاریابی و مفاهیم اصولی بازاریابی تعریف های گوناگونی برای بازاریابی وجود دارد که در زیر به چند مورد آن اشاره شده ، چند تعریف را ذکر می کنیم و سپس به تعریف بازاریابی آنگونه که مورد قبول بسیاری از متخصصین بازاریابی است می پردازیم. بازاریابی: شامل فعالیتهایی می شود که جریان کالا را از تولید کننده پست مصرف کننده می رساند. در بازاریابی کالا از محلی به محلی دیگر تغییر مکان یافته، انبار شده و تغییر مالکیت می دهد. بازاریابی یعنی جستجو برای یافتن مناسب ترین بازار و بخش هایی که سازمان می تواند در آنجا به صورت مفید تر و مؤثرتر حضور یافته و پاسخ گوی نیازها و خواسته های مردم باشد. تعریف بازاریابی: بازاریابی عبارتست از مجموعه ای از فعالیتهای انسانی در جهت تأمین نیازها و خواسته های افراد از طریق فرآیند مبادلات. این تعریف از بازاریابی بر اساس مفاهیم نیازها، خواسته ها و تقاضا، کالا، سودمندی ( مطلوبیت) ارزش و رضایت، مبادله، معامله، روابط، بازاریابی و بازاریاب استوار است که در نمودار زیر( ۱-۱) نشان داده شده و ذیلاً مورد بحث قرار می گیرد. فهرست  مقدمه   ۱فصل اول: کلیات بازاریابی   ۳تعریف بازاریابی   ۳۱- نیازها، خوسته ها، تقاضاها   ۴۲- محصولات   ۵۳-سود بخشی – ارزش – رضایت   ۵۴- مبادله- معاملات- روابط   ۶۵- بازارها   ۷۶- بازاریابی و بازاریاب   ۸فلسفه بازاریابی   ۸۱-دیدگاه تولید یا تولید مدار   ۸۲-دیدگاه کالا،‌کالا مدار (محصول)   ۹۳- دیدگاه فروش، فروش مدار   ۹۴-دیدگاه بازاریابی   ۱۰دیدگاه بازاریابی بر ۴ اصل استوار است:   ۱۰دیدگاه بازاریابی اجتماعی   ۱۰پذیرفته شدن سریع بازاریابی   ۱۱۱-  در بخش بازرگانی   ۱۱۲- در بخش غیر انتفاعی   ۱۲۳- بخش غیر بازرگانی   ۱۲فصل  دوم: تقسیم بازار و تعیین بازار هدف   ۱۳تقسیم بازار و تعیین بازار هدف   ۱۳تقسیم بندی بازار چیست؟   ۱۴معیار های تقسیم بازار   ۱۵روش ها و متغیرهای تقسیم بازار   ۱۶تقسیم بازار بر اساس متغیر های جغرافیایی   ۱۶تقسیم بازار بر اساس متغیرهای جمعیت شناختی   ۱۷تقسیم بازار بر اساس عوامل روان شناختی   ۱۸تقسم بازار بر اساس عوامل رفتاری   ۲۰انتخاب بازار هدف برای متمرکز کردن فعالیت   ۲۳استراتژیهای مختلف انتخاب بازار هدف   ۲۴عوامل مؤثر در انتخاب استراتژی بازاریابی   ۲۷عملکرد موفقیت آمیز دو شرکت با تقسیم بازار و انتخاب بازار هدف   ۲۹فصل سوم: مدیریت محصول   ۳۲تعاریف   ۳۲نکات مهم در مورد یک محصول:   ۳۴۱)دوره ی قبل از معرفی یا دوره ی ایجاد محصول   ۳۶۲) مرحله ی مصرف محصول( introduction)   ۳۶۳) مرحله رشد(Growth)   ۳۶۴) مرحله بلوغ( Matyrity)   ۳۶۵) مرحله ی نزول(Decline)   ۳۶نمونه سؤال:   ۳۷مراحل مختلف پذیرش نوآوری ( سازگاری با کالای جدید)   ۳۸کالای مصرفی   ۳۹الف) کالاهای سهل الوصول   ۳۹ب) کالاهای انتخابی   ۳۹ج) کالاهای مخصوص   ۳۹طبقه بندی کالاهای صنعتی   ۴۰استراتژی محصول جدید:« برای محصول جدید استراتژی ما چیست؟»   ۴۲مراحل اصلی ایجاد یک محصول جدید   ۴۲شناخت بازار محصول   ۴۵نامگذاری کالا   ۴۹ویژگیهای یک نام خوب   ۵۰دلایل نامگذاری   ۵۱سیاست نامگذاری(خط مشی)   ۵۱بسته بندی   ۵۲فصل چهارم: کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان   ۵۳جدیدترین قلمرو در بازاریابی   ۵۳مفهوم جدید کیفیت   ۵۴مدیریت کیفیت فراگیر یا جامع   ۵۵مفهوم جدید خدمت به مشتریان   ۵۵اهمیت کیفیت محصول ارائه خدمات به مشتریان   ۵۶تأثیر کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان در«آمیخته بازاریابی»   ۵۹بر نامه ای برای ارائه خدمات به مشتریان   ۶۱مرحله اول : انتظارات مشتریان را درک کنید.   ۶۲مرحله دوم: برای مشتریان اولویت برقرار نمایید:   ۶۵مرحله سوم: اهداف خدمت را تعریف کنید   ۶۵مرحله چهارم: در تمام سطوح سازمان تعهد به ارائه خدمات را ایجاد نمائید   ۶۶مرحله پنجم : انتظارات مطلوب در مشتریان ایجاد کنید   ۶۷مرحله ششم: ساختاری بنیادی برای ارائه خدمات ایجاد نمایید   ۶۷مرحله هفتم: کارکنان را پرورش دهید   ۶۸مرحله هشتم: رضایت مشتریان را اندازه گیری کنید   ۶۹مرحله نهم: در جستجوی شکایت کنندگان برآیید   ۶۹فصل پنجم: سیستم توزیع و فروش   ۷۰کانال توزیع   ۷۰علل بکارگیری واسطه ها و نقش آنها:   ۷۰وظایف کانال توزیع   ۷۰نقش و وظایف عمده فروش در بازاریابی   ۷۵انواع مختلف عمده فروشان   ۷۶طبقه بندی خرده فروشان از نظر کنترل شعب   ۷۷طبقه بندی خرده فروشی بر اساس غیر فروشگاهی   ۷۸خرده فروشی   ۷۹انواع مختلف خرده فروش   ۷۹الف) طبقه بندی خرده فروشی از نظر میزان خدمت یا سرویس   ۷۹ب) طبقه بندی خرده فروشان از نظر تنوع محصولاتی که ارائه می کنند   ۸۰ج) طبقه بندی خرده فروشی از نظر قیمت   ۸۱سیستم ارتباطات بازاریابی   ۸۱عوامل فرآیند ارتباطات   ۸۴استراتژی کشش و رانش( تهاجمی)   ۸۵استراتژی رانش   ۸۵فصل ششم: بازاریابی خلاق   ۸۶… ۱- نیازها، خوسته ها، تقاضاها اساسی ترین مفهوم که در بازاریابی وجود دارد نیازهای انسانی است که به صورت زیر تعریفمی گردد. نیاز: حالت محرومیت از چیزی در شخصی می باشد. به عبارت دیگر نیاز حالت تنشی است که در نتیجه کمبود آن در انسان؛ اختلال تعادل جسمی یا درونی پدیدار می گردد. با از بین رفتن این کمبود یا اختلال، نیاز مربوط از بین خواهد رفت. انسان برای ادامه ی زندگی نیاز به غذا، مسکن، لباس، تعلق اجتماعی، احترام و چیزهای دیگر این نیازها از درون بشر سرچشمه می گیرندو جامعه  یا سازمانهای تجارتی ایجاد کننده آنها نیستند.  خواسته ها: تمایلات انسان برای ارضاء کننده های خاص از نیازها می باشد، یک فرد آمریکایی به غذا نیاز دارد و همبرگر می خواهد، احتیاج به لباس دارد و خواستار کت وشلوار و کراوات است. در جامعه ای دیگر این نیازها به طرق دیگری ارضاء می شوند. یک فرد از یک کشور آفریقایی خواستار انبه برای رفع گرسنگی و لنگی ساده برای پوشش می باشد در حالیکه نیازهای انسان محدود است، واسته های او نامحدود است. خواسته های انسان توسط عوامل فرهنگی، اجتماعی و … شکل داده می شود و دائماً در حال تغییر و تحول است. تقاضا ها: خواسته های مردم برای کالاهای خاصی است که قادر به خرید آنها می باشند. اگر چه خواسته هاب انسانها نامحدود است ولی منابع مالی شان محدود می باشد. بنابراین آنها کالای را انتخابی می کنند که با توجه به قمیت آنها بالاترین درجه ی رضایت را تأمین نماید، بسیاری از افراد اتومبیل کادیلاک می خواهند اما فقط تعداد کمی از آنها توانایی خرید آن را دارند. بنابراین مؤسسات تجاری باید نه فقط تعداد افرادی که محصولات آنها را می خواهند، بلکه کسانی که مایل و قادر به خرید آنها می باشند را مورد بررسی و توجه قرار دهند. ۲- محصولات انسان ها ، نیاز ها و خواسته های خود را با محصولات ارضاء می کنند، بنابراین محصول را به مفهوم وسیع می توان چنین تعریف کرد: هر چیز که جهت ارضاء ‌نیازها و خواسته های مردم ارائه شود محصول، نامیده می شود. محصول می تواند یک جسم فیزیکی ( مانند تعمیر اتومبیل) باشد. در رابطه با یک خواسته، یک محصول درجات مختلفی از تامین نیازها را دارا می باشد. جنسی که خواسته شما کاملاً ارضاء نمایند یک محصول ایده ال نامیده می شود. تولید کنندگان محصول ایده آل علاقمندان و سعی می کنند محصولی را عرضه نمایند که با خواسته های مصرف کنندگان مطابقت داشته باشند. ۳- سود بخشی – ارزش – رضایت سودبخشی، عبارتست از برآورد مشتری از میزان توانائی یک محصول در ارضای نیاز وی برای انتخاب یک محصول، ‌مشتری سود بخشی محصولات را در ارضاء نیاز خود برآورد می کند و با توجه به توان مالی خود محصولی را انتخاب می کنند تا بهترین ارزش و بالاترین درجه ی رضایت را بدست آورد. ۴- مبادله- معاملات- روابط بازاریابی زمانی پدید آمد که مردم در خصوص ارضاء نیازها و خواسته های خود از طریق فرایند مبادله تصمیم می گیرند. مبادله:روشی است که مردم از طریق آن کالای مورد نیاز خود را به طور منطقی بدست می آورند. در روش مبادله، یک فرد با ارائه منابع ارزشمند خود از قبیل پول،‌کالا و خدمت کالای مورد نیاز خود را بدست می آورد. بازاریابی از روش مبادله ناشی می شود. مبادله هنگامی صورت می گیرد که در ازاء جنسی که خواسته می شود چیزی داده می شود. برای انجام مبادله ۵ شرط مفروض است: الف) برای هر مبادله حداقل ۲ طرف وجود دارد. ب) هر یک از طرفین چیزی دارد که ممکن است برای دیگری ارزشمند باشد. ج) هر یک از طرفین قادر به برقراری ارتباط و تحویل محصول می باشد. د) هر یک از طرفین در قبول یا رد پیشنهاد طرف مختار می باشد. ه) هر یک از طرفین باور دارد که به نفع طرفین است که با طرف دیگر مبادله کند. پس مبادله یک فرآیند است نه یک رویداد: شرکتها سوابقی از کلیه ی معاملات خود را نگهداری می کنند وقتیکه دو نفر درگیر یک مبادله می شوند، معنی آن این است که آنها جهت رسیدن به توافقی وارد گفتگو می شوند، اگر توافقی به وقوع پیوست، معامله انجام می شود. پس واحد اندازه گیری مبادله، معامله می باشد « در معامله ممکن است ارزش  داده ها و ستاده ها برابر نباشد، اما در مبادلات ارزش داده ها و ستاده ها تقریباً برابرند». معامله: بخش کوچکی ازیک ایده ی بزرگ به نام رابطه است. بازاریان کاردان و زیرک سعی می کنند یک رابطه ی بلند مدت و مطمئن با مشتریان، توزیع کنندگان، واسطه ها و تامین کنندگان مواد اولیه برقرار سازند. این امر با ارائه ی کالا با کیفیت مطلوب، خدمات خوب و قیمت مناسب به طرف دیگر، در طول زمان میسّر می گردد. یک رابطه ی خوب و قابل اطمینان موجب صرفه جویی در هزینه و وقت می شود و لازم نیست که هر بار برای انجام معامله، طرفین به گفتگو بنشینند، زیرا معامله بصورت امری عادی، در می آید. ۵- بازارها بررسی مفهوم مبادله و معامله، ما را بسوی مفهوم بازار سوق می دهد. بازار شامل تمام مشتریانی می شود که دارای نیازها یا خواسته های مشابه بوده و برای ارضای آن نیازها یا خواسته ها اقدام به مبادله و معامله می کند، بنابر این وسعت بازار بستگی به تعداد افرادی دارد که برای خرید کالا آمادگی دارند. یعنی کسانی که به داشتن کالا علاقمند بوده، منابع لازم را برای این کار ( خرید کالا) در اختیار داشته باشند و تمایل به انجام مبادله از خود نشان دهند. ازدیدگاه اقتصاددانان، بازار عبارتست از مجموعه ای از خریداران و فروشندگانی که کالای معین را با یکدیگر مبادله می کنند. مانند: بازار مسکن، بازار غلّه، بازار آهن و …

  • گزارش کارآموزی دامپزشکی در روستا

    دامپزشکی,دانلود گزارش کارآموزی دامپزشکی در روستا,روستا,کاراموزی دامپزشکی در روستا,کارورزی دامپزشکی در روستا,گزارش کارآموزی دامپزشکی در روستا,گزارش کاراموزی دامپزشکی در روستا دانلود فایل گزارش کارآموزی دامپزشکی در روستا در 87 صفحه ورد قابل ویرایش فهرست مطالب عنوان                                                                                                              صفحه مقدمه........................................................................................................................ 7       …

  • پایان نامه بررسی انواع اضافه ولتاژها در سیستمهای قدرت و علل پیدایش آنها

    انواع اضاف,بررسی انواع اضافه ولتاژها در سیستمهای قدرت و علل پیدایش آنها,پایان نامه بررسی انواع اضافه ولتاژها در سیستمهای قدرت و علل پیدایش آنها,پروژه بررسی انواع اضافه ولتاژها در سیستمهای قدرت و علل پیدایش آنها,تحقیق بررسی انواع اضافه ولتاژها در…

  • تحقیق تفسیر سوره عنکبوت آیات 61 تا 65

    تحقیق تفسیر سوره عنکبوت آیات 61 تا 65 دانلود فایل تحقیق تفسیر سوره عنکبوت آیات 61 تا 65 بخشی از متن: وَ لَئن سأَلْتَهُم مَّنْ خَلَقَ السمَوَتِ وَ الاَرْض وَ سخَّرَ الشمْس وَ الْقَمَرَ لَیَقُولُنَّ اللَّهُ فَأَنى یُؤْفَكُونَ(61)اللَّهُ یَبْسط الرِّزْقَ…

  • مقاله آفات گیاهان زینتی

    آفات گیاهان زینتی,بررسی آفات گیاهان زینتی,پروژه آفات گیاهان زینتی,تحقیق آفات گیاهان زینتی,درباره آفات گیاهان زینتی,مقاله آفات گیاهان زینتی دانلود فایل مقاله آفات گیاهان زینتی مقدمه : در گذشته‌های دور تا کنون حشرات به شکل‌های مختلف با زندگی انسان ارتباط داشته‌اند…

  • بررسی گیاه سیب زمینی شیرین به صورت لاتین

    بررسی گیاه سیب زمینی شیرین به صورت لاتین,دانلود آهنگ,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود سریال,دانلود فایل,دانلود فیلم,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در منزل,کسب درآمد اینترنتی دانلود فایل Sweet potato, Ipomoea batatas, is an herbaceous perennial in the family…

  • پرسشنامه مقیاس تفسیر مسئولیت (RIS)

    پرسشنامه مقیاس تفسیر مسئولیت (RIS) دانلود فایل پرسشنامه مقیاس تفسیر مسئولیت (RIS) افکار مزاحم، افکاری هستند که به طور ناگهانی وارد ذهن شما می شوند و ممکن است اختلالی در آنچه که فکر می کنید یا آنچه که انجام می…

  • مقاله بررسی وظایف اجتماعی جوانان

    پروژه بررسی وظایف اجتماعی جوانان,تحقیق بررسی وظایف اجتماعی جوانان,دانلود تحقیق بررسی وظایف اجتماعی جوانان,مقاله بررسی وظایف اجتماعی جوانان دانلود فایل مقاله بررسی وظایف اجتماعی جوانان در 25 صفحه ورد قابل ویرایش مقدمه از جمله وظایف مهم رهبران دینی، مسئولان نظام…

  • دانلود پاورپوینت تغییر و بهبود سازمانی (فصل هفدهم کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی)

    (فصل هفدهم کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی),الگوی تغییر سه مرحله ای لوین,دانلود پاورپوینت تغییر و بهبود سازمانی (فصل هفدهم کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی),دانلود پاورپوینت فرهنگ…

  • مبانی و پیشینه نظری خودکارآمدی

    مبانی و پیشینه نظری خودکارآمدی دانلود فایل مبانی و پیشینه نظری خودکارآمدی در 37 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت docx توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به…

  • گزارش کار کارگاه جوشکاری

    آزمایش های غیرمخرب,آزمون ذرات مغناطیسی,آزمون فراصوتی,جوشكاری برنج,جوشكاری چدن,گزارش کار کارگاه جوشکاری,لحیم كاری دانلود فایل گزارش كار جوشكاری برنج لحیم كاری: جوشكاری برق: جوشكاری چدن:  آزمایش های غیرمخرب آزمون ذرات مغناطیسی (MT) 8-5-2- آزمون پرتونگاری بازرسی با مواد نافذ آزمون با…

  • دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد- ویرایش جدید)

    انواع سیستم,تعریف سازمان,چرا نظریه سازمان را مطالعه می كنیم؟,دانلود پاورپوینت فصل اول کتاب تئوری سازمان، ساختار و طرح سازمانی نوشته رابینز ترجمه الوانی و دانایی فرد- ویرایش جدید),دیدگاه سیستمی,روشهای مختلف دهگانه نگریستن به سازمانها,ساختار سازمان چیست؟,طراحی سازمانی چیست؟,مقایسه نظریه سازمان…

  • پایان نامه کارشناسی رشته کامپیوتر با موضوع رجیستری

    پایان نامه کارشناسی رشته کامپیوتر با موضوع رجیستری,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پرسشنامه,دانلود پروژه,دانلود طرح توجیهی,دانلود فایل,دانلود کامل پایان نامه کارشناسی رشته کامپیوتر با موضوع رجیستری,دانلود کتاب,دانلود گزارش کارآموزی,دانلود مقاله,دانلود نرم افزار,دانلود نمونه سوالات,کار در م,کسب درآمد اینترنتی دانلود فایل…

  • پرسشنامه خوش بینی - بدبینی

    پرسشنامه خوش بینی - بدبینی,دانلود پرسشنامه خوش بینی بدبینی دانلود فایل پرسشنامه خوش بینی - بدبینی دانلود پرسشنامه خوش بینی- بدبینی فرمت: PDF تعداد صفحات: 6 این فایل شامل پرسشنامه خوش بینی- بدبینی  بوده که در آن 24 ضربالمثل بصورت…

  • پروژه کارآفرینی کارگاه تولید کانی تالک

    پروژه کارآفرینی کارگاه تولید کانی تالک,پروژه کارافرینی کارگاه تولید کانی تالک,توجیه اقتصادی کارگاه تولید کانی تالک,تولید,دانلود پروژه کارگاه تولید کانی تالک,دانلود کارآفرینی کارگاه تولید کانی تالک,طرح توجیه فنی کارگاه تولید کانی تالک,طرح توجیهی کارگاه تولید کانی تالک,کارآفرینی کارگاه تولید کانی…

  • پرسشنامه بهره وری نیروی انسانی آجیو

    بهره وری,پرسشنامه,پرسشنامه بهره وری نیروی انسانی آجیو,مدیریت,نیروی انسانی دانلود فایل این پرسشنامه یک پرسشنامه استاندارد می باشد که در تحقیقات مختلف داخلی و خارجی مورد استفاده قرار گرفته است. پرسشنامه پیش رو دارای ۲۶ سوال است که ۷ بعد بهره…

  • تحقیق میراث فرهنگی و بررسی جنبه های مختلف آن

    پروژه جنبه های مختلف میراث فرهنگی,تحقیق جنبه های میراث فرهنگی,تحقیق میراث فرهنگی و بررسی جنبه های مختلف آن,میراث فرهنگی و جنبه های مختلف آن دانلود فایل میراث فرهنگی و بررسی جنبه های مختلف آن قسمتی از متن: مفاهیم ومبانی از…

  • مقاله بررسی مرور زمان در آیین دادرسی كیفری و حقوق جزا

    پروژه بررسی مرور زمان در آیین دادرسی كیفری و حقوق جزا,تحقیق بررسی مرور زمان در آیین دادرسی كیفری و حقوق جزا,دانلود تحقیق بررسی مرور زمان در آیین دادرسی كیفری و حقوق جزا,مقاله بررسی مرور زمان در آیین دادرسی كیفری و…

  • پایان نامه بررسی تطبیقی تجدید نظر احکام کیفری در حقوق ایران و انگلیس

    پایان نامه بررسی تطبیقی تجدید نظر احکام کیفری در حقوق ایران و انگلیس دانلود فایل پایان نامه بررسی تطبیقی تجدید نظر احکام کیفری در حقوق ایران و انگلیس فهرست مطالبعلایم اختصاری    مقدمه    الف) طرح بحث    ب) اهمیت موضوع و علت انتخاب آن ج) سوالات…

  • پایان نامه هویت و عزت نفس

    پایان نامه هویت و عزت نفس دانلود فایل [1]

  • مقاله تاریخچه آموزش ضمن خدمت در جهان

    مقاله تاریخچه آموزش ضمن خدمت در جهان دانلود فایل مقاله تاریخچه آموزش ضمن خدمت در جهان آموزش ضمن خدمت سنتی و لزوم تجدید ساختار آموزشی كاركنان امری است كه عموماً با انقلاب صنعتی پا گرفت و پس از آن توسعه…

  • پاورپوینت بررسی روبات های هوشمند

    بررسی روبات های هوشمند,پاورپوینت بررسی روبات های هوشمند,تحقیق بررسی روبات های هوشمند,دانلود پاورپوینت بررسی روبات های هوشمند,روبات,مقاله بررسی روبات های هوشمند,هوشمند دانلود فایل پاورپوینت بررسی روبات های هوشمند در 63 اسلاید قابل ویرایش روبات چیست؟موسسه بین المللی استاندارد روبات را…

  • گزارش كارآموزی حسابداری شهرداری

    حسابداری,دانلود گزارش کارآموزی حسابداری شهرداری,شهرداری,کاراموزی حسابداری شهرداری,کارورزی حسابداری شهرداری,گزارش كارآموزی حسابداری شهرداری,گزارش کاراموزی حسابداری شهرداری دانلود فایل گزارش كارآموزی حسابداری شهرداری در 77 صفحه ورد قابل ویرایش پیشگفتار تهران كه از سال1210 هـ .ق. آقا محمد خان قاجار آن را…

  • پرسشنامه تمایز یافتگی خود اسکورن و فرید لندر (1988)

    پرسشنامه تمایز یافتگی خود اسکورن و فرید لندر (1988) دانلود فایل پرسشنامه تمایز یافتگی خود اسکورن و فرید لندر (1988) Differentiation of Self Inventory (DSI) منبع بیرامیف منصور؛ فهیمی، صمد، اکبری، ابراهیم، امیری پیچا کلایی، احمد (1391). پیش بینی رضایت…

  • پژوهش شبكه ها و تطابق در گراف

    پژوهش شبكه ها و تطابق در گراف دانلود فایل پژوهش شبكه ها و تطابق در گراف عنوان                                                                         صفحه مقدمه فصل 1 شبكه ها 1-1 شارش ها 1-2 برش ها 1-3 قضیه شارش ماكزیمم – برش مینیمم 1-4 قضیه منجر فصل…

  • پایان نامه کودکان عقب مانده ذهنی

    پایان نامه کودکان,پایان نامه کودکان عقب مانده ذهنی,عقب مانده ذهنی,کودکان عقب مانده ذهنی دانلود فایل پایان نامه کودکان عقب مانده ذهنی مقدمه تاریخ تمدن، سابقه تلاش انسان است در غلبه بر تقاضاهای محیطی که در آن زندگی می کند. در…

  • مبانی نظری و پیشینه پژوهش راهبرد تصمیم گیری مجدد

    مبانی نظری و پیشینه پژوهش راهبرد تصمیم گیری مجدد دانلود فایل مبانی نظری و پیشینه پژوهش راهبردهای تصمیم گیری مجدد در 60 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc توضیحات: فصل دوم پایان نامه (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه…

  • پاورپوینت انجمن ارتباط مالی بین بانکی بین‌المللی (SWIFT )

    اعضا سوئیفت,انواع پیام‌های سوئیفتی,پاورپوینت انجمن ارتباط مالی بین بانکی بین‌المللی (SWIFT ),تاریخچه سوئیفت,دانلود پاورپوینت انجمن ارتباط مالی بین بانکی بین‌المللی ((SWIFT,سازمان سوئیفت,شرایط پذیرش عضویت یک کشور در سوئیفت,عضویت بانک‌های ایرانی در سوئیفت,مرکز سوئیفت,مزایای سوئیفت,معایب سوئیفت,منابع اطلاعاتی سوئیفت دانلود فایل عنوان:…

  • پروژه کارآفرینی راه ‎اندازی كارگاه ساخت ماشینهای مرتبط با تزریق سیمان و استحكام خاك

    پروژه کارآفرینی راه ‎اندازی كارگاه ساخت ماشینهای مرتبط با تزریق سیمان و استحكام خاك,پروژه کارافرینی راه ‎اندازی كارگاه ساخت ماشینهای مرتبط با تزریق سیمان و استحكام خاك,دانلود پروژه راه ‎اندازی كارگاه ساخت ماشینهای مرتبط با تزریق سیمان و استحكام خاك,دانلود…

  • پژوهش بررسی میزان تأثیر كتاب دینی سال اول دبیرستان در شكل‏گیری هویت دینی دانش‏آموزان منطقه 7 از دیدگاه معلمان

    پژوهش بررسی میزان تأثیر كتاب دینی سال اول دبیرستان در شكل‏گیری هویت دینی دانش‏آموزان منطقه 7 از دیدگاه معلمان,دانل,دانلود اندروید,دانلود پاورپوینت,دانلود پایان نامه,دانلود پایان نامه ارشد,دانلود پایان نامه کارشناسی,دانلود پروپوزال,دانلود پروژه,دانلود پروژه پایانی,دانلود پژوهش بررسی میزان تأثیر كتاب دینی سال…

  • تحقیق معماری مبتنی بر سرویس گرایی در تجارت الکترونیک

    الگوهای معماری سرویس گرا,تحقیق معماری مبتنی بر سرویس گرایی در تجارت الکترونیک,تحقیق مفاهیم اصلی و چرخه حیات در معماری سرویس گرا,دانلود پژوهش معماری مبتنی بر سرویس گرایی در تجارت الکترونیک,دانلود تحقیق معماری مبتنی بر سرویس گرایی در تجارت الکترونیک,سیستم های…

  • طرح توجیهی تولید ژلاتین

    طرح توجیهی تولید ژلاتین دانلود فایل طرح توجیهی تولید ژلاتین بررسی ابعاد مختلف طرح (معرفی محصول – مالی – منابع انسانی – فضا و …) دارای فرمت PDF می باشد. مفصل و با تمام جزئیات – بسیار کامل و مرتب…

  • طرح توجیهی تولید گاز پاک کن و شوینده های غیر اسیدی

    طرح توجیهی تولید گاز پاک کن و شوینده های غیر اسیدی دانلود فایل طرح توجیهی تولید گاز پاک کن و شوینده های غیر اسیدی نام محصول: گاز پاکن ( پاک کننده سطوح) و پاک کننده چند منظوره ظرفیت: مایع پاک…

  • پاورپوینت نرم افزار متلب

    پاورپوینت نرم افزار متلب دانلود فایل پاورپوینت نرم افزار متلب اسلاید یک فایل ها،توابع و structure ها در MATLAB مسیرهای جستجو و ذخیره کردن داده ها set path ذخیره و بازیابی متغیرهای Workspace –Mفایل ها نحوه نمایش اعداد در MATLAB…

  • طرز بازیافت كاغذ زباله

    طرز بازیافت كاغذ زباله دانلود فایل طرز بازیافت كاغذ زباله مقدمه مصرف جهانی كاغذ باطله جمع‌آوری و دسته‌بندی كاغذهای باطله جمع‌آوری كاغذهای باطله درباره‌ی آیند‌‌ه‌ی بازیافتی كاغذ دفع مواد زاید جامد گرم شدن جهان برچسب زنی زیست‌‌محیطی كاغذ و مقوا…

  • دانلود پاورپوینت ادراک

    استنباط ادراكی,تعریف ادراك,خطاهای ادراكی,دانلود پاورپوینت ادراک,عواملی كه بر ادارك اثر می گذارد,فراگرد ادراك,فرایندهای فرعی ادراك,كاربرد نظریه ادراك,كاربردهای ویژه فراگرد ادراكی در سازمان,کامیابی فراخود,نظریه اسناد,ویژگیهای موثر بر ادراك اجتماعی دانلود فایل دانلود پاورپوینت ادراک دسته: مدیریت رفتار سازمانی- مدیریت رفتار سازمانی…